یافتن پست: #اه

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
مسابقه برترین چهره های بیاتویونی 


درود خدمت تمامی کاربران عزیز بیاتویونی

مسابقه برترین چهره های بیاتویونی بزودی بین کاربران سایت برگزار خواهد شد !

همه کاربرانی که از تصویر حقیقی برای آواتار پروفایل خود استفاده میکنند میتوانند در مسابقه شرکت نمایند 

هر هفته مسابقه بین دو کاربر برگزار خواهد شد 

جایزه هر برنده مسابقه ، 200 امتیاز میباشد

شرکت کنندگان هر هفته توسط رای کاربران شبکه انتخاب میشوند برای مسابقه

کاربرانی که مایل به شرکت در مسابقه هستند در گروه برترین چهره های بیاتویونی عضو شوند

*** شرایط شرکت در مسابقه استفاده از تصویر حقیقی برای آواتار میباشد ***
دیدگاه  •   •   •  1392/08/22 - 01:32
+23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در اغوشت بگیرد,
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ,
ارامت کند مهم نیست اب شدن...
نیست شدن. مهم ان ارامش است حتی برای چند لحظه...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید، در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت-

شخصی برای زندگی
یا
درسی برای زندگی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیت بگو اشبتاه کجاس

۱۲۳۴۵۶۷۸
۱۲۳۴۵۶۷۸


یعنی الان به این موضوع تمرکز کردی؟
اشتباه اینه
کلمه هسیتد-هستید و اشبتاه-اشتباه

بهتر نیس برگردیم اول اتبدایی بخونیم ؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم…

حتی مهد کودک هم اشتباهه!
چرا رفتی دوباره مهد کودک رو ببینی؟
هه
الوووووووو یبمارستان دیوونه ها؟
بیایید این دیوونه ها رو از اینجا ببرید!!!….
ههه

حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!
خخ

خوب سرکار رفنیتا
بازم اشتباه خوندی که رفتینو:))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم مامانم می گف تو خیابون پفک و چیپس و اینا نخور شاید یه بچه ای ببینه دلش بخواد... یکی نیس همین مطلبو به این دختر پسرایی که سفت همدیگرو بغل می کنن و راه می رن انتقال بده ...!!!
کصافطا...... :))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کــــــــــاش
روزهــــــای دلتنــگـیِ مـــن

مثــلِ

“دوســـت داشــتـن هـــای” تــــــــو
کـــوتـاه مـی شـــد

کــــــــــاش…
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضـــی وقتــا سكــــوت میكنــــی
چــــون اینقــــدر رنجیــــدی كـﮧ نمیخــــوای حـــرفــی بــزنــــی ...
بعضــی وقتــا سكــــوت میكنــــی
چــــون واقعــــا حــــرفــــی واســـــﮧ گفتــن نـــداری ...
گاهــــی سكــــوت یـــــﮧ اعتــراضـــــﮧ
گاهــــی هــم انتـــظار ...
امــا بیشتــــر وقتــا سكــــوت ...
واســﮧ اینــﮧ كـﮧ هیــــچ كلمـــــﮧ ای نمیتــــونـــﮧ
غمــــی رو كـﮧ تـــوی وجــــودت داری تــوصیــف كنـــــﮧ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 22:04
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ