یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن
گـاهـی سـعــی مـی کـنـد ،
مـردانـه بـازی کـنـد !!!
مـردانه کـار کـنـد ...
مـردانـه قـدم بـردارد
مـردانـه فـکـر کـنـد
مـردانـه قـول دهــد
امـا هـر کـاری هـم کـه بـکـنـد
زن اســت !!!
احـسـاس دارد
لـطـیف اسـت
یـک جـا عـقـب مـی نـشـیـنـد و مـحـبـت تـو را مـی خـواهـد
زن اسـت دیـگــر ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 21:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 21:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند

بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 21:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:23
+6
hamed noori
hamed noori
ﺧﺘﺮﻩ ﺳﻪ ﮐﯿﻠﻮ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺩﺍﺭﻩ , سبیلاشو بزنی باش میشه دو دست لاف تشک درست کرد گذاشت تو جهیزه عروسو راهی خونه بخت کرد بعد ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ


ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺑﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺧﻮﻧﮥ ﭘﺴﺮﯼ ﻧﺮﻓﺘﻢ !!!

ﺁﺧﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﺗﻮ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﯼ ﺧﻮﻧﮥ ﭘﺴﺮﯼ...

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺴﺮﻡ ﺍﯾﻦ ﮐﺪﻭﻡ

ﻫﻤﮑﻼﺳﯿﺘﻪ , ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻣﺶ :|||
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:21
+7
hamed noori
hamed noori
آقا سیاه پوشاتو میبینی؟
به عشق تو نیست،این عزاداری...
به عشق اینه که امشب غذاداری...
پسرابه عشق دخترهمسایشون...
دخترابه عشق شوهر آیندشون...
آقا عزاداراتو میبینی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:18
+7
hamed noori
hamed noori
باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوشبختی گاه باز کردن اخمی است
زدن لبخندی
خوشبختی گاه فشردن دست است
یک احوالپرسی گرم
خوشبختی گاه پاسخی است
پاسخی ساده به یک ســــــــــــــــــلام

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 18:12
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اينكه ميگن زن حجاب داشته باشه كه مرد به گناه نيفته مثل اينه
كه بگن آفتاب نتابه كه بستنيمون آب نشه ... {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/21 - 17:39
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ