یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یه بار با مخاطب خاصم رفتم كافی شاپ
دوتا نعلبكی قهوه خوردیم شد 24 هزار تومن
هیچی دیگه رابطمو باهاش بهم زدم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻗﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﻓﺘﺢ ﺑﺸﻪ
ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻔﺮیحگاه
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺵ:
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم تازه یاد گرفته اس ام اس بده
واسم نوشته :آیا برای ناهار می آیی؟
جواب دادم :آری می آیم
نوشته :از خودت مراقبت کن
جواب دادم :مادر تو را بسیار دوست دارم
نوشته :فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت!
خدایا این شادی هارو از ما نگیر!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮐﺎﺵ ﻣﻦ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺑﻮﺩﻡ, ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ
ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ
ﺧﻮﺩﻣﻢ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯿﺪﻡ!!!
یه همچین آدم اَکتیوى هستم من
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آورده اند که وقتی گراهامبل اولین تلفن را اختراع کرد بااتفاق عجیبی مواجه شد...
چهار اس ام اس ازطرف ایرانسل!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:17
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

تنهــایـم ... اما دلتنگ آغــوشی نیستــم... خستــه ام ... ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم... چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز... ولــی رازی نـدارم... چــون مدتهــاست دیگــر کسی را خیلــی دوست ندارم ...

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:14
+4
AmirAli
AmirAli
رفتم یه سیم کارت همراه اول خریدم ایرانسل بهم اس داده :فکر نمیکردم بهم خیانت کنی !واست متأسفم! بای !



دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 21:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ