♥ نگار ♥
من یه بار با مخاطب خاصم رفتم كافی شاپ
دوتا نعلبكی قهوه خوردیم شد 24 هزار تومن
هیچی دیگه رابطمو باهاش بهم زدم
دوتا نعلبكی قهوه خوردیم شد 24 هزار تومن
هیچی دیگه رابطمو باهاش بهم زدم










