یافتن پست: #اه

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 17:28
+6
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 17:27
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 17:25
+5
korosh
korosh

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت….بس که مرا خر فرض کردی!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 16:00
+8
korosh
korosh

بزرگترین گناه؟ شوهر نداشتن
بزرگترین تفریح؟ شوهر سرکار گذاشتن
بزرگترین کار؟ شوهر تربیت کردن
بزرگترین شگفتی؟ شوهرعاقل دیدن
بزرگترین آرزو؟ داشتن مردی به اسم شوهر

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 15:49
+6
korosh
korosh
در CARLO

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …


از عاشقی تباهی


از زندگی مصیبت


از دوستی شکست و


از سادگی خیانت

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 15:45
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چه خنده دار است!

شناسنامه ام را مىگويم:

ديشب نگاهش کردم صفحه وفاتش سفيد بود با وجود اينكه سالهاست مرده ام از خاطر دیگران....!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 13:54
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺩﺧﺘﺮ: ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ .. ﻣﺒﺎﺭﮐﻪ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪﻡ ﺷﻨﯿﺪﻡ..
ﭘﺴﺮ: ﻣﻤﻨﻮﻥ ... ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺷﻤﺎ..
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯﺕ
ﺑﺨﻮﺍﻡ؟؟؟
ﭘﺴﺮ: ﭼﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺻﺎﺣﺐ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺪﯼ ﻣﯽ ﺷﻪ
ﺍﺳﻢ ﻣﻨﻮ ﺭﻭﺵ ﺑﺬﺍﺭﯼ؟
ﭘﺴﺮ: ﭼﺮﺍ? ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﮐﻪ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯽ
ﮐﻨﻢ ..ﺻﺪﺍﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺩﺭﺩ ﺑﮑﺸﻢ؟؟...
ﺩﺧﺘﺮ: ﻧﻪ.. !! ﺁﺧﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﯽ
ﺷﻦ..
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷــ♥ـــﻘﺖ ﺑﻮﺩﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 13:49
+2
hamed noori
hamed noori
آﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ . . .

ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﻋﻠﻤﺪﺍﺭ ﺣﺴﻴﻦ، ﻣﺸﻚ ﻃﻔﻼﻥ ﺑﺮ ﺩﻭﺵ، ﺯﺧﻢ ﻭ ﺧﻮﻥ ﺑﺮ ﺍﻧﺪﺍﻡ،
ﻣﻲ ﺭﺳﺪ ﺗﺎ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺁﺏ ﺭﻭﺍﻥ، ﭘﺮ ﻛﻨﺪ ﻣﺸﻚ ﺗﻬﻲ، ﺑﺒﺮﺩ ﺟﺮﻋﻪ ﺁﺑﻲ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ
ﺑﻪ ﺣﺮﻡ،
ﺗﺎ ﻋﻠﻲ ﺍﺻﻐﺮ ﺑﻲ ﺷﻴﺮ ﺭﺑﺎﺏ، ﻧﻔﺴﺶ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ ﺁﺭﺍﻡ . . ....
ﺁﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ . . .
ﻛﻪ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ ﺣﺴﻴﻦ، ﻫﻤﮕﻲ ﺧﻴﺮﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﻨﺪ ﻛﻪ ﺳﺎﻗﻲ ﺁﻳﺪ،
ﻭ ﺑﻪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻛﺮﻡ، ﮔﺮﻩ ﻛﻮﺭ ﻋﻄﺶ ﺑﮕﺸﺎﻳﺪ . . .
ﺁﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ . . ‌ .
ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﺰﺩﻳﻜﻲ،ﻋﺎﺑﺪﻱ ﺗﺸﻨﻪ ﻟﺐ ﻭ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺍﺳﺖ،
ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﮔﺮﻳﻪ ﺍﺳﻴﺮ . . .
ﺁﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ . . .
ﻛﻪ ﺑﻮﺩ ﻣﻬﺮﻳﻪ ﻣﺎﺩﺭﺷﺎﻥ، ﻧﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺁﺏ ﻛﻪ ﻫﺮ ﺟﺎﻱ ﺩﮔﺮ،
ﺭﻭﺩ ﻭ ﻧﻬﺮﻱ ﺟﺎﺭﻳﺴﺖ، ﻣﻬﺮ ﺯﻫﺮﺍﻱ ﺑﺘﻮﻝ ﺍﺳﺖ،
ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ،

ﺁﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ، ﺁﺏ ﺭﺍ ﮔﻞ ﻧﻜﻨﻴﺪ . . .
ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻚ ﻳﺎ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻳﺎ ﺍﺑﺎﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺤﺴﻴﻦ )
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 12:33
+4
hamed noori
hamed noori
طولانیه اما قشنگ بخونینش حتما


میخوام چندتا سلامتی بگم تا اونایی که ازم میپرسند چرا پستام غمگینه جوابشنو بگیرن..

سلامتی پسری که یروز عاشق شد...

سلامتی دختری که یروز عاشق شد......

سلامتی پسری که اندازه یه نگاه خیانت نکرد

سلامتی دختری که هیچی کم نزاشت

سلامتی عشق پاکشون

سلامتی اون همه خاطره دیوونه بازی ها

سلامتی دوستی که زیراب پسرو به دروغ زد

سلامتی دختری که حرف دوست مثل خواهرشو باور کردباور کرد

سلامتی دختری که بیخبر خطش خاموش شد

سلامتی او قسمها اون دوست دارمهایی که هیچوقت تحویل داده نشد

سلامتی پسری که هرچی قسم خورد خواهش کرد اثری نداشت

سلامتی دختری که با چشم خیس به پسر گفت ازت بدم میاد

سلامتی پسری که رفت خدمت تا زود بره خواستگاری

سلامتی روزی که پسر دعوت شد به جشن عقد عشقش

سلامتی اون شب..

سلامتی اون دوستای که بخاطر حال پسر بغض داشتن اما پسر خندید تا جشن خراب نشه

سلامتی اون خنده ی زوری

سلامتی عروسی ک خوشگل شده بود

سلامتی عاقدی که اومد

سلامتی او شناسنامه ها

سلامتی بغض پسر

سلامتی بار اول

سلامتی بغض پسر

سلامتی بار دوم

سلامتی بغض پسر

سلامتی بار آخر

سلامتی بغض پسر
ادامه ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 12:15
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ