یافتن پست: #اه

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

كجایی؟!!!
توکه نیستی هَمه می خواهَند جای تو را پَر كنند!!
بیا!...
بِه هَمه بگو!!
تو تكرار شَدنی نیستی!!!
جای تو جز با خودت پر نِمیشود!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




خدایا تو شب زود خوابیدن را به من بیاموز، صبح زود پاشُدن را خود خواهم آموخت




دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیا از امشب دیگه باهم بخوابیم ....
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چی فکر کردی کصافد
:\
میگم یعنی باهم دیگه تو یه ساعت آفـــ شیم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 18:43
+4
زهرا
زهرا



سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم حال عجیبی است دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای.



دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:46
+6
زهرا
زهرا

ابراهیم که نیستم میگذاری میروی … این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:43
+6
زهرا
زهرا

مـــ ــهم نیستـــ از بیرפּלּ چـ ــه طـ ــפּر بــه نظـ ــر میــ ــــام کسایـﮯ کـ ــه درפּنــــمــפּ مـــ ﮯ بینـــלּ פּاسـ ـــم کافیــלּ ...! פּاســ ـه اפּنایــ ـﮯ کـ ــه از رפּ ظاهـ ـرم قضــ ـاפּت مــ ـﮯ کنـــלּ حرفــ ﮯ نـ ــدارم ...! 

دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گاهی فکر میکنم بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:15
+4
زهرا
زهرا

مـــشــکــل مـــا از جــائـی شــروع شــد کــه . نـــــــگــاه آدمـــــــــا بــه هــم ، نـــگــاه ” آدم ” بـه ” آدم ” نــبــــــــــــــــــود! . . . نــــگـاه ” آدم ” بــه ” فــرصـت ” بود . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:09
+3
زهرا
زهرا

دوستان واقعی پشت سر هم غیبت نمیکنن بلکه باهم پشت سر دیگران غیبت میکنند {-7-}

دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 17:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ