♥ نگار ♥
ﮐﺎﺑﻮﺱ میدیدم
ﺍﺯﺧﻮﺍﺏ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪم
ﺗﺎﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭘـﻨﺎﻩ ﺑﺒﺮم ...
ﺍﻓﺴﻮﺱ ...
یادم رفته بـود كه از نبودنت
به خواب پـناه برده بودم ...!
در کافه تنهایی
ﺧﻮﺍبیدﻩﺑﻮﺩمﮐﺎﺑﻮﺱ میدیدم
ﺍﺯﺧﻮﺍﺏ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪم
ﺗﺎﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭘـﻨﺎﻩ ﺑﺒﺮم ...
ﺍﻓﺴﻮﺱ ...
یادم رفته بـود كه از نبودنت
به خواب پـناه برده بودم ...!










