یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﻮﺍبیدﻩﺑﻮﺩم

ﮐﺎﺑﻮﺱ میدیدم

ﺍﺯﺧﻮﺍﺏ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪم

ﺗﺎﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭘـﻨﺎﻩ ﺑﺒﺮم ...

ﺍﻓﺴﻮﺱ ...

یادم رفته بـود كه از نبودنت

به خواب پـناه برده بودم ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 19:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایـــــا

این بند دل آدم کجاست؟؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 19:21
+3
AmirAli
AmirAli
قيافه بعضی از دخترا بعد از حموم طوري ميشه كه به خورشيد ميشه مستقيم نگاه كرد ولي به اونا نه

دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 19:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که اخر پستاشون مینویسن:بکوب لایکو......شلیک کن لایکو.........داغون کن لایکو.........بزن لایک قشنگه رو..........میخواستم بگم خیلی آدمای مسخره و گدایی هستن که لایک گدایی میکنن.دنیا ارزش این کارارو نداره برادر من خواهر من بس کنید دیگه ترششو دراوردین. حالا هرکی با من موافقه بکوبه اون لایک قشنگه رو .خخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 19:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند . . .
مهم  . . . مهم نفسهایی ست که بی تو بلند و با تو کوتاه کشیده میشود. .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 18:42
+1
AmirAli
AmirAli
پشت سر هر مرد موفقي
.
.
.
.
.
هيچي نيست . زرنگ بوده ، گول دخترا رو نخورده ، چسبيده به زندگيش ، پولاشو جمع كرده ، زندگيش روبراه شده .

دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 18:19
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
چشمهايت را ببند ،

در دلت با خدا سخن بگو ،

به همان زبان ساده ي خودت سخن بگو ؛

هرچه ميخواهي بگو ، او ميشنود . . .

شايد بخواهي تورا ببخشد ،

يا آرزويي داري ،

شايد دعايي براي يک عزيز و يا شکرش ،

بــگو ميشنود . . .

اين لحظه ي زيبا را براي خودت تکرار کن ؛

پــرواز دلـت را حـس خواهـي کـرد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 17:50
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
تو همانی که روزی با پاهایت آمدی



و نماندی و رفتی!!!



و من…



من همانم



که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 17:49
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله

بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه! {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 13:54
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مخاطب خاص همیشه به این معنا نیس، که بهترینت باشه

گاهی، به این معنیه که :میتونه خیلی خاص خوردت کنه

خیلی خاص تنهات بذاره

میتونه خیلی خاص بهت خیانت بکنه

یا خیلی خاص بهت دروغ بگه

میتونه خیلی خیلی خاص بفروشدت

مخاطب خاص میتونه به خاص ترین شیوه مت[!]ت کنه {-29-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 13:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ