یافتن پست: #اه

AmirAli
AmirAli
رسیدم توی کوچه مون ، دیدم یه خانومی داره ماشینش رو بین دوتا ماشین دیگه پارک می کنه….
جای پارک خیلی کم بود و بنده خدا حسابی کلافه شده بود….
وایستادم و فرمون دادم بهش ، « بیابیاااا، خب!حالا فرمون رو کامل برگردون!خوبه خوبه، خاموش کن.»
بعدش هم بدون اینکه منتظر تشکر خانومه بشم راه افتادم برم
که دیدم خانومه صدا کرد و گفت دستت درد نکنه ، زحمت کشیدی!!!!
گفتم خواهش می کنم ، کاری نکردم…
گفت : دانشمند! من داشتم از پارک در می اومدم…
ازین سوتی های ضایع ندیم جلو خانومااا 
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 08:09
+6
AmirAli
AmirAli



رسم رفاقـــــــــــت اینه که

با رفیـــــق پیرشــــــــــــى

نه اینکه وســـــــــــط راه از رفیـــــق سیرشـــــــــــــى
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 08:05
+5
AmirAli
AmirAli



یه پیژامه دارم اینقدر راحته که وقتی تنم میکنم هر ۵ دقیقه یبار نگاه میکنم ببینم پامه یا نه

معاوضه با زمین یا خودرو
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 08:04
+3
AmirAli
AmirAli
من اگه همین الانم زلزله بیاد

با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 07:58
+1
binam
binam
قدم میزدم بر روی مشکلاتم
داشتم باز هم سر تو غر میزدم
اما اینبار کمی سکوت کردم
فهمیدم دلیل مشکلاتم تو نیستی
من خودم از تو که غافل میشوم
بیراهه میروم ای بهتریم معبودم


بینام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 00:21
+6
binam
binam
قدم میزدم بر روی مشکلاتم
داشتم باز هم سر تو غر میزدم
اما اینبار کمی سکوت کردم
فهمیدم دلیل مشکلاتم تو نیستی
من خودم از تو که غافل میشوم
بیراهه میروم ای بهتریم معبودم


بینام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 00:09
+4
hamed noori
hamed noori
اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم
فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 00:09
+2
binam
binam
یکبار
دوبار
سه بار
و بارها و بارها
تلخی خواسته نشدن را چشیدی و باز....؟!
اینجا دوره دوره ی 
مُد و فشن شده
دیگر کسی قلب ساده
دل ساده
نگاه صاف
نوشته های ذلال نمیخواهد
همینکه روی مُد باشی کافیست!!!
میان و شک و تردید مانده ام بفروشم ظاهرم را به مُد
یا دلم را به تنهایی!!!


بینام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 23:55
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/08/13 - 23:16]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 23:12
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺳﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺎﻩ ﻣﺤﺮﻡ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﯾﺰﯾﺪ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ !
ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﯿﻨﻪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ ...
ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﺳﯿﻨﻪ؟
ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﻫﯿﺌﺖ ﺷﺎﻡ ﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ؟
ﻧﯿﺖ ﮐﻦ ﻋﺪﺩ 37 ﺗﻮ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﺮﻭ ﺑﺒﯿﻦ ﺷﺎﻡ
ﻗﯿﻤﺴت...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 21:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ