یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لایکی ،
یادی ،
آهی ،
نگاهی ،
پیامی ،
کوفتی ، زهرماری ، لنگه کفشی چیزی بفرستید دلمون گرفت ای بابا
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 21:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلام خواهرا و برادرای عزیز
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 21:40
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اولین تو بودی ، آخرین هم تو خواهی بود
نمی خواهم طعم چشم دیگری را بنوشم
انتظار بارانت سخت هم باشد ، فقط به خیال آمدنت خیس خیسم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مقصر خود ماییم ، عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که از زندگی ، جز آب و علف روزانه ، نه میفهمند نه میخواهند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:05
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از میان کسانی که برای دعای باران به تپه ها میروند ، تنها آنهایی که چتری با خود به همراه دارند به کار خود ایمان دارند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:00
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
واکنش آقایان به رنگ موی همسرشان :
انگلیسی ها : عزیزم مثل فرشته ها شدی !
آمریکاییها : عزیزم ماه بودی ماه تر شدی !
ایرانیها : هرچی من بدبخت کار کنم ، بده آشغال بمال به سرت !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 19:41
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

عادت کرده ام نگاه کنم به آدم هایی که از دور می آیند ، تا آن زمان که ثابت شوند “تو” نیستند …


دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 19:39
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم؟....... نه
مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟...... نه
مامان، اجازه هست مثل باربی ارایش کنم؟...... نه
ماماااااااااان یعنی چی که همش میگی نه...، من ۱۸ سالم شده ها
مامان :ااه جمشید، خفه میشی یا خفت کنم؟ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 19:24
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
رنگ فقط رنگ کلاغ ! نه به خاطر سیاهیش ، فقط به خاطر یک رنگیش
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 19:13
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نقاش می کشید تو را در خیال خویش
شاعر شد ، آن زمان که نگاهی به کار کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 19:12
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ