خدا کنه تا بیشتر از ۹ ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ۱۴۰۰ بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما سیصدیا … خیلی فاز میده ، حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده
در سالن شلوغ قدم میزد ، در نگاهش فریادها نهفته بود و هر لحظه آماده نبرد بود ، گاهی فکر خودکوشی به سرش میزد . . . . . کسی که در عروسی نوشابه برایش نمانده بود
بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمیدانند ، سگها هم اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمیکنند ، اگر کسى را دوست داشته باشید ، آنها را زیبا هم خواهید یافت ، زیرا حس زیبا دیدن همان عشق هست …