یافتن پست: #اه

AmirAli
AmirAli

به بعضیاهم باید با متانت خاصی گفت:لطفا یه دهن برامون خفه شو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 23:03
+4
AmirAli
AmirAli
سکوت خطرناکتر از حرفهای نیش دار است...کسی که سکوت میکند روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت. کی به این حرف اعتقاد داره؟                                                                                   
آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/08/4 - 22:06]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 22:03
+6
ساناز
ساناز
و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود دلش آغوش گرم میخواهد...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 19:59
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد! لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟! دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 18:04
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مرده بازنش قهر بوده !
پسرشون به باباهه میگه :
قدیما بامامان قهرمیکردی زودی آشتی میکردی!چرا الان آشتی نمیکنی!!؟
باباهه میگه:
باباجون اونی که مارو آشتی میداد؛ دیگه بلندنمیشه وساطت کنه ..! {-33-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/08/4 - 17:47]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 17:46
+3
AmirAli
AmirAli
ای دوست پای هر گلی خار مشو. باهر که دم از عشق میزند یار مشو...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 17:40
+2
AmirAli
AmirAli
دلم آرامش وارونه میخواهد.یعنی: "ش م ا ر ا "
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 17:30
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
می آیی . . . می روی . . .
و فقط یک سلام . . . و گاهی یک خداحافظی . . .
نه . . .
این انصاف نیست . . .
من و یک دنیا عشق . . .
تو و یک دنیا بی تفاوتی. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 15:53
+4
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 14:14
+4
roya
roya
ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﯿﺪ، ﺑﻪ ﯾﮏ ﻟﺒﺨﻨﺪ، ﺑﻪ
ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ !
ﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﮐﺮﺩ،
ﻭ ﺑﺎ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺳﭙﺮﺩﺷﺎﻥ .
ﻃﺒﯿﻌﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻫﺮ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﯼ،
ﻫﺮ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﭘﮋﻭﺍﮐﯽ،
ﻫﺮ ﺯﻫﺮﯼ ﭘﺎﺩﺯﻫﺮﯼ،
ﻭ ﻫﺮ ﻋﻤﻠﯽ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺬﺷﺖ، ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ، ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ،
ﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﯽ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﯿﺴﺖ ....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 14:01
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ