یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن
فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺩﻭﺱ پسرم هم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ .....
.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﺯ ﺑﺲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﻢ ، ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﯾﻪ
ﺑﺎﺯﺩﻫﯽ ﺩﺍﺷﺖ :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
قبرم را نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم به روحم مشکوکم.

 حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:28
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
سخت است حرفت را نفهمند،

 سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

 حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد
 …
 وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

 اشتباهی هم فهمیده اند.

 .:: دکتر علی شریعتی ::.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهــایـم …

اما دلتنگ آغــوشی نیستــم. .

خستــه ام …

ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم. .

چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز. .

ولــی رازی نـدارم…

چــون مدتهــاست دیگــر کسی را “خیلــی” دوست ندارم…

فقط خیلـی هـا را دوست دارم . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم تو آپارتمانمون زل میزدم به چراغای راه پله بعد چند دیقه خاموش میشد!
تا یه هفته فک میکردم یه قدرت خاص دارم

وقتی فهمیدم تایمر داره کمرم شکست :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اولین باری که از سر کلاس دانشگاه منو انداختن بیرون
واسه این بود که ماژیک نمینوشت
استاد گفت:
چرا این نمینویسه؟
منم گفتم دکمه شو بزن...
استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد
بعد دیگه هیچی من خودم رفتم بیرون..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهـــــــــــی خــــدا آنــقدر صــدایت را دوســت دارد

که ســـکوت میـــکند

تا تو بــارها بـــگویی

خـــــــــــــــــــــــــدای من ....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:02
+2
AmirAli
AmirAli
زنگ زدم به سهراب پرسیدم:"قایقت جادارد"                                                                                                                                                                                                                                                 صدا آمد از" بی ادبان"                                                                                                                                                                                                                                                                                  فهمیدم اشتباهی شماره لقمانو گرفتم سریع قطع کردم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 12:29
+2
AmirAli
AmirAli
برای قد کشیدنم. خیلی ها کوتاه آمدند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 12:18
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ