یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایرانسل در آینده ای نزدیک :
مشترک گرامی …
اومدم سر کوچتون ، در خونتون خونه نبودی
راستشو بگو با همراه اول کجا رفته بودی ؟؟؟ هان؟؟؟؟ :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ: ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺶ ﮐﻨﯽ؟
ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎ..ﺍﻻﻥ ۱۰ ﻣﺎﻫﻮ ۱۵ ﺭﻭﺯ۷ﺳﺎﻋﺘﻮ
۴۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ،
ﻧﻪ ۴۶ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ
ﻫـــــﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ.…
ﻭﺍﻗﻌــــــﺎً ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺎﻧﻊ ﺷﺪﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بایــد رفت ..!گاه از قـلب کسی ، گــاه جـفت پا تـو صـورت کسـی . :| والاااا اعصــاب نمیـزارن واســه آدم که
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@AsiyEمهر در پایان است...
        نکند مهر تو با تقویم است!

                نه...من ز تقویم دلت باخبرم...

                         همه ماهش، مهر است...

                                   همه روزش احساس...

                                              زنده باشی ای دوست...

                                                            عزتت افزون باد ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
- غمگین تر از این هم هست که کسی رو که دوست داری نبوسی ؟
+ اهوم ،کسی رو که دوست نداری ببوسی !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوای دو نفره

نه ابـــــر می خواهد ، نه باران ، نه یک بعدازظهر پاییزی ...

کـــــافیستـــ حواسمان بهم باشد …

همیـــــن...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب به سلامتی نبرد خاموش و روشن کردن کولر تموم شد
به زودی شاهد ماراتن کم و زیاد کردن بخاری هستیم
پیشاپیش مصیبت وارده رو تسلیت میگم :-/
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:18
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مدل جن هم هست... وقتی پای اینترنتی و در اتاقت بسته س... میاد پشت سرت وایمیسه ، موهاتو میکشه یا با انگشت میزنه رو شونه ت... بعد برمیگردی ببینی کیه ، غیب میشه...
تازه گاهی اوقات تصویرش هم تو صفحه مانیتور پیداست :/
دقت کن شاید الآن پشت سرت وایساده باشه :/
در ضمن روز و شب هم سرش نمیشه :/
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:11
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
چــ ـهـ حــَریـصـانــ ـهـ مــَرا بـوسـیـد ـی


وَ چــ ـهـ وَحـشـیـانــ ـهـ رَخـتـَم را دَریــد ـی


وَ مــَن چــ ـهـ عـاشِـقـانــ ـهـ

دَسـت بـَر هـَوَسـهـایـَت کـِشـیـدَم


امـا کــاش مـیـفـهـمـیـد ـی کــ ـهـ [ زَن ]


تـا عـاشـِق نـَبـاشَد


نـمــی بــوسـَد …


نـمــی بــویـَـد …


وَ تـَسـلـیـم نـِمـی کــُنـَد رویـاهـا ـی عــُریـانـیـَش را ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 14:57
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺑﻪ ﻣﻦِ ﺗﯿﺮﻣﺎﻫﯽ ﻧـﭙـَـﺮ
ﻟـــﺐ ﭘـَـﺮ ﻣﯿﺸﯽ
ﻟـــﺐ ﺗـــــﺮ ﮐــﻨـﻢ
ﭘــَـﺮ ﭘـَــﺮ ﻣـﯿﺸـﯽ
ﺍﻓﺘﺎﺩ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 14:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ