یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:27
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی خوردن لگدی از پشت ! برداشتن گامی به جلو است
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:25
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
عجیب شباهتی داشتی با دریا …
دریا نیز غرقش که میشوی پس ات می زند !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:24
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی
آدم
دلش
فقط
یک “دوستت دارم” می خواهد
که نمیرد !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لب گرفتنی که :
.
.
.
....
.
توش تبادل تف
و كثیف كاری
و گاز نباشه ,
لب گرفتن نیست که!
انگار عمو رو بوس کردی...
والا....:))

اه اه و مرض
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:22
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
میخواهم از غم ندینت شکایت کنم  
دلیل خنده ام را به سرقت برده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:12
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

“شانس” گاهی به انسان کمک می کند …
اما “تلاش” همیشه !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بر بی قراری هایم سوالها دارم که جوابش را نیافتم .

گاهی دلتنگم بدون آنکه بدانم برای چیست و برای کیست.

گاهی غمگینم می دانم برای یک غم بزرگ است اما آنقدر گم است

که دلیلی نمی شود برای دردهایم ...

فقط گاهی بی قرارم ...

دلم می خواهد بروم ...

بروم تا ته دنیا. شاید در ته دنیا یک دلیل پیدا شود!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:02
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ