یافتن پست: #اه

هربار که میخواهم سمتت بیایم یادم میفتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست


ای روزگار
من راههای نرفته بسیار دارم . . .
اما با تو یکی ، زیاد راه آمده ام . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﺑﺜﻤﺸﺪ ﺫﺷﻎ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ:
.1ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ
.2ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﻢ
.3ﭼﻪ ﺣﺮﻑ ﻓﯿﻠﺴﻮﻓﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﻨﻢ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﻓﮑﺮ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﯿﻢ
.4ﮐﺘﯿﺒﺘﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺚ ﺍﺳﻤﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯿﻪ.
.897ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺘﯿﺒﻪ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺯﻧﮕﯿﻢ ﻫﺪﻓﺪﺍﺭ ﺷﺪﻩ.
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ: ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﻮﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩﻡ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ
ﺑﻮﺩ:
felan bye
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:57
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

پاییز آمده ، از نوبرانه ی لب هایت اناری شکفته می خواهم …
مرا ببوس !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"من نبودم دستم بود... تقصیر آستینم بود... آستین مال کت ام بود... کت ام مال بابام بود" . . . این شعر نشون میده ما از همون دوران طفولیت اینجوری یادمون دادن که اشتباه خودمون رو گردن یکی دیگه بندازیم :| بعد میگن چرا گاو بار اومدین
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی زیر پست من کامنت بذارینچه اتفاقی می افته ؟
.
.
.
.
.
.
وقتی کامنت میذاری بقیه بچه ها کامنتتو میبینین

بعد میان تو پروفایلت عکستومیبینین

بعد میگن وااا

این عجب فرندای خوشتیپی داره

بعد اددت میکنن

بعد فرندات زیاد میشه

بعد باهم دیگه دوست میشین

بعد میرین تو فاز دوستی فاو

بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه

بعد باهم دیگه کات میکنین :))

بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی عاشناییتون که من باشم

فحش میدین :|

اصن چه بهتر که کامنت نذارین!! نه ؟

والا چه کاریه ؟

همون لایکو بزنی حله :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:41
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:41
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
خب به سلامتی نبرد خاموش و روشن کردن کولر تموم شد
از امروز شاهد ماراتن کم و زیاد کردن بخاری هستیم
پیشاپیش مصیبت وارده رو تسلیت میگم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آغا متاهلی خیلی سخته :|
شما حساب کن به جای اینکه راحت بشینی فوروت نینجا بازی کنی،
باید پا شی به برنجت سر بزنی ته نگیره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودیم همسایمون سگ داشتن
هر وقت واق واق می کرد داداشم صداشو تقلید می کرد
و جوابشو می داد ....
تا اینکه یه بار زن همسایه از مامانم سراغ سگی که
صداش از خونه ما میاد و گرفت واسه جفت گیری با سگش !
مامانم اومد خونه یه بلایی سر داداشم آورد
که دیگه فقط صدا ماهی در میاره از اون به بعد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس پسر كوتاهم نداریم بهش بگیم عزیزم مهم نیست كه قدت كوتاست
مهم اینه كه با نیم وجب قدت روزگارمو سیاه كردی مرتیكه كوتوله....:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:20
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ