یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخالم خودشو دختر جا زده بود
یکماه با یه یارو چت میکرد...
بعد واسه اسکل کردن طرف باش قرار گذاشت
وقتی رفت دید اونم دختر بوده خودشو پسر جا زده!
الانم مدتهاست با هم رفیقن! :|
میخوان باهم ازدواج كنن!!!!! :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهى انقدر رو دور بدبیارى هستى که اگه بى حرکتم یه جا بشینى ممکنه میز همینجورى بلند بشه بیاد پایه شُ محکم بزنه به انگشت پات و برگرده سر جاش . . . :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:37
+1
محمد
محمد
<strong>من از شما گفتن تو بدم می آید!<br><br><strong>عزیزم مرا سرد خطاب نکن <br><br>این پائیز می خواهم تا افتادن آخرین برگ با تو دیوانگی ها کنم..<br>
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
التیامی نیست

سوز سرمای اتاقم را

ماه پاییزی هم

کاسه‫ اش یخ بسته بر تاق بلند شب.

گریه هم

ـ چند روزی هست ـ

احوالی نمی‫گیرد....!!!

...

راستی،

خورشید در دستهایت هست...!؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:20
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:55
+4
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:32
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


عشق . . . رقصیدن به ساز کسی نیست ! یک رقص دونفره است ، گاهی گامی به عقب . . . گاهی گامی به جلو . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:15
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


هیچگاه چشمانت رابرای کسی که مفهوم نگاهت را نمیفهمدگریان نکن ...


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:07
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


غرور من اگر بشکند… با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد…


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ