یافتن پست: #اه

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گاهـــﮯ... حجم ِ בلتنگـﮯ ـهايَـ م آنقدر زيــآد مـﮯ شـوב ڪــﮧ دنيــا با تمامـ ِ وسعتش برايَــ م تنگ مـﮯشوב בلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ گردش ِ روزگارش بـﮧ مَــ טּ ڪـﮧ رسيـב از حرڪـت ايستاב دلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ בلتنگـﮯـهايَـ م رـآ ند


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:52
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


قصه عشقت را به بیگانگان نگو چرا که این کلاغهای غریب بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه می سازند . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




من ایرانیم عشق من این بود


که مهر وطن بهر من دین بود


ببوسم من این خاک پاک وطن


که پاینده شد نام ایران من


همین افتخارم اهوراییم


قلم قاصر از شور و شیداییم


چو این مملکت ملک شیران بود


سلاح من این نام ایران بود


نیازم به میراث ایران من


همان تخت جمشید دشمن شکن


همان قصر پر شوکت و با وقار


همان ملک شاهان با اقتدار


نیازم به فردوسی باخرد


خرد تا ابد نام او می برد


بود افتخارم که ایران زمین


شده مهد رستم یل بی قرین


همان پهلوان دلیر و نژند


بمیرد که ایران نیابد گزند


اگر وارث آن یلان گشته ایم


اگر دل به این مملکت بسته ایم


بسازیم ایران فخر زمان


یه یاری یزدان و ایرانیان


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیگر به "تو" فکر نمیکنم فکر کردن به مال دیگران گناه است!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﮐﻼً ﻓﻘــﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .. :|
ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺩﻋﻮﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﭘﯿﺮﺯﻥ 80 ﺳﺎﻟﻪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ 4 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﺯﻧﺶ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻇﻠﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﮐﻼً ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ :|
ﮐﻼ ﺍﻭﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯾﺪ ﺁﯾﺎ ((
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:21
+5
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
دخترا خواهشن وقتی تو لاین مخالفین میبینین ماشین جلو چشتون داره میاد ترمز کنین نه این که گاز بدین!!!
یارو زنیکه زد ماشینُ از وسط کاپوت v کرد!!! :|
افسرای محترمم باید دقت کنن تو این که به کی جواز گواهی نامرُ میدن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فامیلا فوت کرده بود!
سر مراسمِ خاکسپاری بودیم که یکی دیگه از فامیلا همین جوری که داشت گریه میکرد... یهو گفت سابقه نداشت ابراهیم بمیره!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی بده دوس پسرای آدم باهم نمیسازن ؛ وگرنه دسته جمی یه شمال رفته بودیم:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این بند دل آدم کجاست؟؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود.....

کجــــــــــــــــــاس ؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ