یافتن پست: #اه



دیگه بهت نمیگم برو به جهنم …


آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که

باید آدمی مثل تو رو تحمل کنن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:30
+6
یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:28
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خود آهنگ با صدای خودم در روزها آینده در پروفایلم

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمیدونم


 


اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 


عشق من از وقتی رفتی خنده رو لبم نیومد


بد جوری هواتا کردم بخدا صبرم سر امد


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 

آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/18 - 22:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+7
یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم


که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+6
من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو
آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود …





دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:21
+5
میگی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟


اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:18
+5
همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …

.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:36
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جــغرافـــیـایِ نــگـاهــت را ،
کشـــیـده ای ..
رویِ تــــاریــخی که .. 
چشمهایت ،
رویِ تــُـرکمــنچــای را هــم ..
کـــــــــم مــی کـــــرد !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:34
+7
*elnaz* *
*elnaz* *


شک نکن . . .


اینده ای خواهم ساخت که


"گذشته ام"


 


در مقابلش زانو بزند !!!!



دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:17
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ