یافتن پست: #اون

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یه حرفایی همیشه هست که از عمق نگاه پیداست از اون حرفای تلخی که مثه شعر فروغ زیباست از اون حرفها که یک عمر به گوش ما شده ممنوع از اون حرفهای بی پرده شبیه شعری از شاملو از اون حرفها که میترسیم از اون حرفها که باید زد از اون درد دلای خوب از اون حرفهای خیلی بد نگفتی و نمیگم ها حقیقت های پنهانی از اون حرفها که میدونم از اون حرفها که میدونی به زیر سقف این خونه منم مثل تو مهمونم منم مثل تو میدونم تو این خونه نمیمونم یه حرفهایی همیشه هست که از درد توی سینه ست مثل رپ خونی شاهین پر از عشق پر از کینه ست پر از نا گفته هایی که خیال کردیم یکی دیگه دلش طاقت نمیاره همه حرفامون و میگه میگه میگه . . .
همیشه آخر حرفا پر از حرفای ناگفته ست همیشه حال ما اینه همیشه دنیا آشفته ست
به زیر سقف این خونه منم مثل تو مهمونم منم مثل تو میدونم تو این خونه نمیمونم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 14:40
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سحر بابا دمی گفتم حدیث آرزومندی

خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است

بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی

قلم را از آن نبود که سر عشق گوید باز

ورای حد تقدیر است شرح آرزومندی

الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور

پدر را باز پرس آخر کجا شد مهر فرزندی

جهان پیر رعنا را ترحم در حلیت نیست

ز مهر او چه می پرسی در او همت چه می بندی

همایی چون تو عالی قدر حرص استخوان تا کی

دریغ آن سایه همت که برنا اهل افکندی

در این بازار اگر سوی است با درویش خرسند است

خدایا منعم گردان به درویشی و خرسندی

به شعر حافظ شیراز می رقصند و می نازند

سیه چشمان کشمیری و ترکان سمرقندی

به خوبان دل مده حافظ ببین آن بی وفایی ها

که با خوار ز میان کردنند ترکان سمرقندی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 12:00
+6
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
کاش میشد به دنیا گفت وایستا میخوام..........

از اول سوار شم.......

{-6-}{-59-}{-6-}{-47-}

اونایی که موافقن یه دسته اروم به افتخار خودشون بزنن

فقط آروم همه خوابن.........{-5-}

{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 02:25
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

ســـلامتیـه همـه اونـایی که انقــدر خسـتن که نـه میتونن خیـانت کنـن و نـه حـوصـله دارن دوبــاره عــاشـق بـشن!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:18
+8
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:53
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:50
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به سلامتی اونی که …
آرزو بود …
نفس بود …
آرامش بود …
رویا بود ..
ولی “خاطره” شد !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:39
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥


به هرکى درد دلم رو گفتم گفت : درست میشه !
اى کاش یکى میگفت : درست نمیشه ! اونوقت شاید به خودم میومدم …



دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 23:21
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یادی کنیم از اموات
خصوصا اونایی که هنوز زنده اند ، اما برامون مردن …


دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:58
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از شکست های عشقی که یه دخترا در دانشگاه می خورن اینه که:
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر مورد علاقه شون
.
.
.
.
.
.
.
خودش جزوه می نویسه
آخه به تو هم میگن مرد؟؟؟
پس اون بد بخت داره واسه کی جزوه به این خوش خطی مینویسه؟؟ هاااان؟
بیییییییشششعععععوووووررررر
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:41
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ