قرار نیست منم دلِ یکی دیگه رو بسوزونم و انتقام بگیرم ! بـــرعکــــس !! اونقدراونو خوشبخت می کنــــــم .... کـه به هر روزی که جای اون نیستی لعـنــــت بفرستی .. !!
بعضـــى اتفاق هاى خــوبــــــــــــــــ اونقدر دیـر مى افـتن كه باید رو به آسمـون كـرد و گفتــــــــــــــــــ: وقتــش گذشــتـــــــــ، مـال خــودتـــــــــــــــــ
بد بخت کیه??? . . . . . . . بد بخت اون پسریه که مجبوره به پنج تا دوس دخترش دروغ بگه که با هیچکس نیست تا بتونه دختر های زیادی رو شاد کنه بزنید به عشق پسر هایی که اینقدر مظلومن