sara
به سلامتی اونایی که غمشونو پنهان میکنن
که اطرافیانشون شاد باشن
sara
خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نكردی و موندی... دیگه تمومه...!
اون شده همه ی دنیات..
sara
به قـــولِ ...
به قـــولِ بابام
دیکتـاتـور اون بچّه ی دو ساله ست که بیست نـفر مجبورند به خاطــر اون کـارتون نگاه کنند @arash-tavanaei
آخرین ویرایش توسط
در [1392/04/25 - 11:13]
آخه بد میگی.اشتب میگی...ماها اصفهانی نیستیم اصلا ...اره گلم اصلا حذف کاربری کردم کلا
1392/04/26 - 09:39اعصاب نداريا بالام جان:دي جيگرتوبرم من برم دكي بيام قشنگ باهات بحرفم ببينم چي شده كاشانين شماميدونم عزيزم به ماميگن تنبل ناراحت ميشيم؟؟؟؟؟؟؟نه ميگيم ايول دقيقا

1392/04/26 - 09:43خوب ما کاشانیا به ترسو بودن معروفیم نه بع خسیسیت ....فدات بشم من ..نه منم ناراحت نشدم.اعصاابم که کلا چند مدتیه ندارم گلم
1392/04/26 - 09:48tabloe sara


1392/04/26 - 10:52اي جانم عزيزم ناناحت نباش حرفاي بچه هاروهم به دل نگير دل دردميگيريا انوقت منم كه پرستاري بلدنيستم كه
دوستي جونم نميدونم ازچي ناراحتي ولي من چه بداخلاق چه خوش اخلاق دوست دارم هوارتا
منم خیلی دوست دارم ....گهگداری بافاطمه یاهو میحرفیم اومدی یاهو خوشحال میشم بگپیم...اایشالا که موفق باشی.بداخلاق که نیستم داغونم...
1392/04/26 - 12:08