یافتن پست: #اون

saman
saman
در CARLO
بدشانسی!

بد شانسیم میدونید کجاست!
اونی که خوشگله پولدار نیست

اونی که پولداره خوشگل نیست

اونی که هم پولداره و هم خوشگله متاهله

اونیم که هم خوشگله هم پولداره مجردم هست دیگه دلیلی نداره با من دوست شه!!!

بدشانسم نه؟؟؟خیلی!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:59
+7
saman
saman
در CARLO
زیباترین لذت های دنیا...

زیباترین لذت های دنیا که باعث خر کیف شدن آدم میشه :
1. از خواب پاشی بعد ببینی 1 ساعت دیگه هم میتونی بخوابی !!!


2. وقتی دست تو جیبه لباسه قدیمیت میکنی و ببینی توش یه مقدار پوله ؟!!!


3. اونی که تو فکرشی همون لحظه بهت بزنگه !!!!!


4. وقتی که فکر میکنی امرن تو امتحانت 10 هم نمیگیری ، اما 18 میشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:53
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺟﺎﻟﺒﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﯾﺮﺍﺩ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ ؛
ﺑﻌﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﭼﻨﺪﺗﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ
ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﻭ ﭼﭗ ﮐﺮﺩﻩ ، ﺩﺍﺭﻥ ﻣﯽ ﺯﻧﻦ ﺗﻮ ﺳﺮ
ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻦ ﻭﺍﯼ ﺣﺎﻻ ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ
ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ... !
ﻧﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ، ﺍﻭﻧﺎ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﻦ ... !
(((;
ﺩﺧﺘﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﯾﻦ ﭘﺮﭼﻢ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺳﻨﮕﯿﻨﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﮐﻤﮑﻢ
ﮐﻨﯿﺪ ((
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:29
+2
Burden
Burden
@mohammadmahdi
داداش شرمنده زیادی اذیتت کردم.مثه اینکه دیگه نوبت این رسیده که از اینجا برم

@moricarlo
داداش من پرسپولیسی نیستم اما پرسپولیسیا رو دوست دارم.اگه شوخی کردم ببخش

@tiyam
اگه شوخی کردم فقط محض خنده بوده

از کل بچه های بیا2یونی معذرت میخوام اگه بهشون بی احترامی کردم
نکته آخر اینکه من هنوز خودم خودمو نشناختم، شما دنبال شناختن من نباشید
بعد از این پیام من دیگه به این سایت نمیام
پسوورد حساب کاربریم رو هم میدم به یکی از بچه ها اگه خواست ازش استفاده کنه ولی بدونید اون دیگه من نیستم ، یکی دیگه ست با اخلاقیات جدید و شایدم بهتر!

مخلص شما James

{-22-}
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 17:28
+6
-1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 16:24
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دختر کوچک به مهمان گفت : میخوای عروسکامو ببینی ؟
مهمان با مهربانی جواب داد : بله ، حتما !
دخترک دوید و همه ی عروسکهارو آورد ، بعضی از اونا خیلی بانمک بودن ولی دربین اونا یک
عروسک خیلی قشنگ دیگه هم بود …
مهمان از دخترک پرسید : کدومشونو بیشتر از همه دوست داری ؟
و پیش خودش فکر کرد :
حتما اونیکه از همه قشنگتره …
اما خیلی تعجب کرد وقتی که دید دخترک به عروسک تکه پاره ای
که یک دست هم نداشت اشاره کرد و گفت : اینو بیشتر از همه دوست دارم !
مهمان با کنجکاوی پرسید : این که زیاد خوشگل نیست ؟!؟!
دخترک جواب داد : آخه اگه منم دوستش نداشته باشم دیگه هیشکی نیست که باهاش بازی کنه و دوستش داشته باشه
اونوقت دلش میشکنه...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 16:16
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
گوش دادن به حرفای پدرومادر با گوش دادن به اهنگای راک و متال تو یه چیز اشتراک دارن. اونم اینه که مدام سرتُ تکون میدی.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 15:59
+4
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/18 - 15:45]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 15:44
+5
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 15:27
+4
saman
saman
در CARLO
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش! چون آدمی که ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/18 - 13:11
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ