parisa
اینکه بشینی با یادش به خاطراتت فک کنی … اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شروع اشکهای لعنتی …
♥ نگار ♥
تا حالا فکر کردید اگه پسراي امروزي برن جنگ چی میشه ؟ ))
آرمين اون پسرو تير بارون کن
خستم حال ندارم
ماني اون طرفو بمب بارون کن
نههه ميخوام مخ خواهرشو بزنم
سينا خشابارو پر کن
اووو کي ميره اين همه راهو تير بياره
نيما تفنگ پر کن
مگه نميبيني دارم ابروهامو تميز ميکنم
فرشاد فردا بايد بريم خط مقدم
شرمنده من ضد آفتاب و ژل موم تموم شده نميتونم بيام ))))))
♥ نگار ♥
ی از فانتزیام اینه که بفهمم این بچه درس خونا چطوری موقع درس خوندن خوابشون نمیبره!!!
خو آخه لامصب این کتابای ما که از دیازپام ۱۰۰۰۰هم خواب آور تره چطوری روی اونا اثر نداره؟؟؟