یافتن پست: #اون

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
تویی که فکر میکنی خیلی بالایی !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قربون دستت ، یه دستمال میدم اون پرچم مارو هم تمیز کن …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:49
+2
saqar
saqar
در CARLO
اگه قرار باشه از بين دو نفر كه يكيشون تورو دوست داره وتو دوستش نداري و يكي كه تو دوستش داري و اون دوستت نداره يكي رو انتخاب كني كدوم و انتخاب ميكني؟و چرااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:14
+3
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3
parisa
parisa
اینکه بشینی با یادش به خاطراتت فک کنی … اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شروع اشکهای لعنتی …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 11:10
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ ؟؟
ﯾﻌﻨﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻨﺎﺭﺗﻪ ﯾﻬﻮ ﺩﻣﺎﻏﺸﻮ ﺑﮑﺸﯽ ﭼﺸﺎﺵ ﭘﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﺑﺸﻪ
ﺑﮕﻪ : ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﺧﻞ ﺷﺪﯼ؟؟ ﺑﮕﯽ : ﺁﺥ ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﺧﻞ ﺗﻮﺍﻡ !!
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺑﺤﺚ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺭﯾﺰ ﮐﻨﯽ ﺑﮕﯽ ﺧﺎﮎ
ﺑﺮﺳﺮﻡ ﺑﺎﺯ ﺗﻮﺍﺧﻢ ﮐﺮﺩﯼ؟؟ ﻧﮕﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ ! ﺍﺻﻼ
ﮔﻮﺵ ﻧﻤﯿﺪﯾﺎ !!
ﺑﻌﺪﺗﺎﺑﯿﺎﺩﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻪ ﺑﮕﯽ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﯽ؟ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ؟؟ ﺧﻮﺏ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ... ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﻧﻪ ... ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ، ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﺶ ﺑﮕﯽ ﺗﻮﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﻦ
ﺧﺎﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻨﻢ ... ﺧﻮﺏ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﯽ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ...
ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ :
ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺍﯼ ...

ما که نداریم
خوش ب حال اونایی که دارن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 01:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا فکر کردید اگه پسراي امروزي برن جنگ چی میشه ؟ ))

آرمين اون پسرو تير بارون کن
خستم حال ندارم

ماني اون طرفو بمب بارون کن
نههه ميخوام مخ خواهرشو بزنم

سينا خشابارو پر کن
اووو کي ميره اين همه راهو تير بياره

نيما تفنگ پر کن
مگه نميبيني دارم ابروهامو تميز ميکنم

فرشاد فردا بايد بريم خط مقدم
شرمنده من ضد آفتاب و ژل موم تموم شده نميتونم بيام ))))))‬
دیدگاه  •   •   •  1392/04/1 - 18:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِــــــــــــه می شه شک نکن . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:21
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون که بلندت می کنه، وقتی افتادی.
دنبالت می گرده، وقتی گم شدی.
بیدارت کنه، وقتی خوابی.
نزدیکت باشه، وقتی بهش احتیاج داری.
باهات بخنده، گریه کنه، آرزو کنه، بجنگه و در عوض هیچی نخواد بغیر از خود تو....
بهش می گن دوست؛ ... یه تیکه از زندگیت........

به سلامتی همتون
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی از فانتزیام اینه که بفهمم این بچه درس خونا چطوری موقع درس خوندن خوابشون نمیبره!!!
خو آخه لامصب این کتابای ما که از دیازپام ۱۰۰۰۰هم خواب آور تره چطوری روی اونا اثر نداره؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:10
+2
binam
binam
یکی از استراتژی های مامانم وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!!!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!!!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:54
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ