یافتن پست: #اون

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
سلامتیه کسی که :

وقتی توی آغوش میگیریمش

همه ی وجودمون میلرزه

نه از ترس

یا عشق بازی

واسه وحشت از فردای بدون اون !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:26
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ما برفتیم تا جایی برای خودنمایی شما باز شود{-7-}
دوستتون دارم...چونه هم نزنید که قبول نمیکنم
شب همگی بخیر{-35-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/28 - 22:16]
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:10
+11
sahar
sahar
به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

اون دیگر صدایت را نخواهد شنید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 22:06
+10
مهسا
مهسا
نیازی به انتقام نیست

فقط منتظر بمان...

آن ها که آزارت می دهند،

... سرانجام به خود آسیب می زنند.!!!

و خداوندبه عنوان پاداش صبرت اجازه می دهد
تماشاگرشان باشی !

{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:45
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی! میگفت: شما… مام میگفتیم: ما؟ میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین! مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر! آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..! یعنی یه همچین بچه های دوست داشتنی ای بودیم ما..!{-7-} {-11-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:21
+13
fowkes
fowkes
امروز بعدازظهر به اصرار یکی از دوستان اخراجیهای 3 رو برای اولین بار دیدم
از بعداز ظهر احساس میکنم با تراکتور از رو شعورم رد شدن{-6-}{-6-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 21:20
+5
-5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
برام چند وقته سوال شده که

واقعاً ، توکه با عشوه گری ، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟

مشکلت دقیقاً چیه !؟!؟
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:33
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
امروز روز جهانی “فضولی”بود

هر کسی یه سوالی که ته دلش مونده ازم بپرسه قول میدم جواب بدم !{-14-}
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:29
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خداوند مرد را آفرید

به زن ها قول داد که مرد ایده آل

را میتوان در هر ” گوشه ” زمین پیدا کرد

و زمین را ” گرد ” آفرید که گوشه نداشته باشه !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:25
+8
-2
ali rad
ali rad
اعتراف می کنم وقتی داداشم دو ماهش بود خندون رفتم تو آشپزخونه، مامانم گفت نارنگیتو خوردی؟ گفتم آره، تازه به آرشم دادم! بیچاره مامانم بدو بدو رفت نارنگی رو از حلقش کشید بیرون
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 20:22
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ