ramin
پشت ویترین زندگی به عروسکی که نمی تونی بخری نگاه نکن چون فقط وسوسه ات میکنه عروسکی که داری و از دست بدی
ronak
خداوندا
آرزویم بزرگ و دلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری برآورده اش کن
ronak
گلم دور است و احوالش ندارم
.
کسی خواهم که پیغامش رسانم
.
خداوندا به مرگم مهلتی ده ، که دیداری به دیدارش رسانم
mah3a
دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده...
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟؟!!!)
نوچ نوچ...
...
بی سوادی؟
نوچ نوچ...
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!!!
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار.
mah3a
به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد
لب تو میوه ی ممنوع ولی لب هایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد
milad
سلامتي اونايي که
درد دل همه رو گوش ميدن
اما معلوم نيس خودشون کجا درد دل ميکنن . . .
reza
ماهیها چقدر اشتباه می کنند،قلاب،علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ می دهند؟ آزمون زندگی ما پر از قلابهایی است که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه میفهمیم ماهیها بی تقصیرند!
حسد/کیته/خشم/لذت/غرور/انزجار/انتقام
و از همه مهمتر ترس.
من اسیر و قربانی کدامین طعمه خواهم شد؟
"خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این غلاب ها بگذرم که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد"
milad
به سلامتي مادري كه هر وقت غذا سر سفره كم مياد اولين نفري
كه اون غذا رو دوس نداره خودشه
الان که اینو نوشتی یهو یه چیزی بهم گفت کاش زندگی مث بازی دخترا عروسک بازی بود نه حالا که مث بازی ما پسرا تفنگ بازیه
1390/12/28 - 14:11 ( لايک توسط 2 کاربر )باز خوبیه اون بازیه این بود که چه دزد بودیم چه پلیس پشت همو خالی نمیکردیم


1390/12/28 - 14:13