یافتن پست: #اون

maryam
maryam
خیلی ها نفرین می کنن ، تلافی می کنن اما …

اما نه

نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره

تلافی من : میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم

راستی ، قدر من دوستت داره . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:06
+4
maryam
maryam
دلم گرفته ازآدمایی که میگن دوستت دارم اما معنی شو نمیدونن ازآدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تونیستن،از اوناییکه زیر بارون برات میمیرن وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:02
+3
مهسا
مهسا
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره...
...
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون...
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشته هستن.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:01
+3
maryam
maryam
کاش خدا موبایل داشت... اون وقت الان که دلم گرفته و تنهام بهش اس ام اس می دادم می گفتم:"قربونت برم،فقط تویی که درک میکنی تنهایی یعنی چی.." اونم می گفت: "خودم پیشتم دیوووونه..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:54
+3
Alireza
Alireza
تـــرکه میره عیادت مادر زنش. میگه بهتری؟
مادر زنش میگه: تبم قطع شده ولی گردنم هنوز درد میکنه.{-18-}{-18-}{-18-}
حیف نون میگه: ایشالا اونم قطع میشه
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 16:49]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:49
+4
مهسا
مهسا
دوست داشتم یکم وایستم
یکم اون گذشته هارو نگاه میکردم
یکم این نزدیکتر هارو نگاه میکردم
دوست داشتم باصبر حوصله دنیا م درست میکردم
اما .........زمان میگذره و من منتظر ایستادنش هستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:13
+4
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:42
+5
mah3a
mah3a
حمید لولایی در کنسرت بابک جهان بخش :)
دلش جوونه ولی بیچاره هنوز تو اون نقش خشایار مونده، اون لرزش دستاش رو هنوز داره.
بزن لایکو به افتخارش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:32
+7
ebrahim
ebrahim
یه دوس دخترم نداریم که واسه سال نو لباس بخره واسمون بعد با لباسای جدیدم برم جلو دوستام تا بخوام کلاس بذارم که لباسای تنمون دوس دخترم واسم خریده دوستام بگن [!]م به اون سلیقت با این لباس پوشیدنت!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:29
+7
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
پشت صحنه راز بقا ...{-33-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:05
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ