یافتن پست: #اون

آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
Alireza
Alireza
فقط يه ايراني ميتونه وقتی از یک چیزی اعم از شخص یا شغل یا قومیتی ضربه ای میخوره، دیگه نظرش در مورد همه اونجوری میشه!
مثلا دخترا همه بی احساسن. پسرا همه خائنن. اصفهانی ها همه خسیسن. موتور سوارا همه بی فرهنگن{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:05
+8
sasan pool
sasan pool
امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد/امسال هم گذشت بازمثل هر سال حروم شد
امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم/کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم/تو کنج اتقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و می خوام یادم بره که هستم/من از همه دنیا دلگیرم و خسته ام
این عید نمی خوام من عیدی ندارم/این عید باسه من روز عذابه
عید هم مثل هر روز/هر روز مثل دیروز
من حالم خیلی خرابه
احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا/این خونه یک زندون این خونه و هر جا
هر جا که نشونی هست تو اونجا نباشه/دق مرگ میشم می خوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم/من موندم و تنهاییم با این دل زارم
میسوزم و می سازم من هیچی نمی گم/اما عزیزم عید تبریک به تو میدم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:17
+3
ronak
ronak
شعر آهنگ افسردگی از امین حبیبی
امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد

امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و می خوام یادم بره هستم

من از همه دنیا دلگیرم و خستم

این عید و نمی خوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه

احساس می کنم دارم دق می کنم اینجا

این خونه یه زندونه این خونه و هر جا

هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه

دق مرگ شدم و می خوام این دنیا نباشه

احساس می کنم دیگه هیچ راهی ندارم

من موندم و تنهاییم با این دل زارم

می سوزم و می سازم من هیچی نمی گم

اما عزیزم عید و تبریک به تو می گم
آخرین ویرایش توسط ronak در [1390/12/27 - 12:05]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:58
+3
ebrahim
ebrahim
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:53
+6
ebrahim
ebrahim
و به سلامتی اون سربازی که 45 دقیقه واستاد تو صف تلفن
که ۳ دقیقــه با عشقش حرف بزنه،
ولی
هر چقدر که زنگ زد بازم پشت‌خطی بود...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:45
+4
ebrahim
ebrahim
امروز تو اتاقم یه پشه مشاهده کردم!!!
رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش درجه دماسنجو نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت :-|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:49
+5
Alireza
Alireza
فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن
چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟!
اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:09
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:49
+7
Alireza
Alireza
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده

اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ