امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد/امسال هم گذشت بازمثل هر سال حروم شد
امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم/کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم/تو کنج اتقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و می خوام یادم بره که هستم/من از همه دنیا دلگیرم و خسته ام
این عید نمی خوام من عیدی ندارم/این عید باسه من روز عذابه
عید هم مثل هر روز/هر روز مثل دیروز
من حالم خیلی خرابه
احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا/این خونه یک زندون این خونه و هر جا
هر جا که نشونی هست تو اونجا نباشه/دق مرگ میشم می خوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم/من موندم و تنهاییم با این دل زارم
میسوزم و می سازم من هیچی نمی گم/اما عزیزم عید تبریک به تو میدم





شاید اینطوری خودت حرص نخوری ولی شاید بقیه رو حرص بدی!!!؟؟؟
1390/12/28 - 13:00نخورید عزیزانم..حرص نخورید...برا پوستتون ضرر داره...ی مدت صبر کنید بابام چلو کبابی بزنه کباب میفرستم کباب بخورید...
1390/12/28 - 13:08زحمت نکش عزیزم!!رامین چلوکباب میاره برامون!!
1390/12/28 - 13:12سالم هم هست ساخت خودشونه!!!
پس یعنی کار بابام نمیچرخه؟!!!
یعنی ما فقیر میشیم؟!!!!
یعنی همه چلو کباب ها رو خودمون باید بخوریم؟؟؟!!!


1390/12/28 - 13:15 ( لايک توسط 1 کاربر )...................
آخی مدینه گفتی و کردی کبابم
کجاست این رامین دلم براش تنگ شده
...........................
حالا پیش همین خودمون جمیع دوستان یونی بمونه ها...نیست من و رامین همش در حال حرف زدنیم...هی نوشابه ها رو سوا سوا و رنگی باز میکنیم واسه هم
متاسفم!!
1390/12/28 - 13:49 ( لايک توسط 1 کاربر )الان بازار این کار دست رامینشونه!!
منو دایی هم نوشابه هارو باهم بازمیکنیم!!!
نه سوا سوا!!