یافتن پست: #اون

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
بچه ها یه مشکلی واسم یکی پیش اومده. هر کی می تونه کمکم کنه. رمز ایمیلو میشه عوض کرد؟ چه جوری؟
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:54
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتی اون پسری که با عشق و علاقه قشنگ‌ترین جمله‌ها رو روي والش می‌نویسه، اما چون دختر نیست 3 یا 4 تا لایک بیشر نمی‌خوره ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:48
+6
شاهین
شاهین
گوشه ای از زخم دل فتوالله خان
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:42
+5
شاهین
شاهین
صدا سیما موقعه انتخابات چه درو دافایی رو برا مصاحبه انتخاب میکنه
دقت کردید!!!!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:35
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دیدین بعضیا وقتی می‌شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده یه بار دیگه صداشو در میارن که بگن مال صندلی بوده؟!! فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:01
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یه روز یه بابایی پسرش فارغ التحصیل میشه ..هیچی هم بارش نبوده.

زنگ میزنه به پارتیش میگه : دمت گرم واسه پسرم یه شغلی پیدا کن.

پارتیه میگه : میخوای سفیرش کنم؟

باباهه میگه : نه بابا اون خیلی زیاده..

پارتیه میگه : میخوای وزیرش کنم ؟

... ... ... ... باباهه میگه : اوووووووف نه...

پارتیه میگه : میخوای وکیلش کنم ؟

باباهه میگه : نه بابا یه جایی کارمندی چیزیش کن..

پارتیه میگه : شرمنده اون دیگه سواد میخواد... :
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:58
+7
milad
milad
سلامتی اونایی که
درد دل همه رو گوش میدن
اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:49
+6
ramin
ramin
دیدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمیاد اذیتش کنی؟ دلت نمیاد شیشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟ دلت نمیاد ازش پیش خدا شکایت کنی حتی اگر بره و همه چیزو با خودش ببره
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:30
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فقط اونایی که اهل دل هستن می‌دونن که تخت دو نفره واسه یه نفر خوبه و
تخت یه نفره واسه دو نفر...{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:22
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
به سلامتي اون دختري كه وقتي تو خيابون يه لكسوس پشتش بوق ميزنه توجه نميكنه سرشو ميندازه پايين ميگه فقط پرايد عشقم و رد ميشه اونوقت لكسوسه مياد از روش رد ميشه!!!! آخه كودن!!!هركي برات بوق زد كه نميخواد بلندت كنه!!شايد ميخواد بگه حواستو جمع كني كه داره با سرعت مياد!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:46
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ