یافتن پست: #اون

Behdad
Behdad
دوست دختر دوستم یجا دیدم دوید سمتم خوشحالی کرد اروم گفت تابلو نکن! بعد یه پسره اومد جلو سلام علیک...
گفت دوست پسرم عشقمه....
بعد sms دادم یعنی چی؟ گفت مگه هرکی خونش tv داره سینما نیمره!!!!!!!!!!!!!

سلامتی همه با مراما با وفا ها
همه اونایی که حرف و عملشون یکیه
همه اونایی که گربه و گربه صفت نیستن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:02
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فاصــــله تان را با آدم هـــا رعــــايت كنــــيد
آدم ها يكــــهو مي زنن روي ترمــــز و اون وقت شمــــا مقصـــــري..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:49
+8
Behdad
Behdad
میگن:
خیلی خودتو کوچیک و خسته نکن واسه کسی که نیست اونی که باید باشه!
خیلی خاکی نباش چون فکر میکنن زمینی م ی ش ا ش ن روت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:44
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی اون پسری که تو پادگانه و موقع شام ، داره به به دوست دخترش فکر میکنه ،
ولی دختره داره شام رو با یه پسر دیگه تو رستوران میخوره!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:40
+5
مهسا
مهسا
@ronak میخوام بیام کنار تو، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم!{-35-}
{-54-}{-49-}
19 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:39
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خداوندا...........!!!

در گلویم ابر کوچــــــــــکی است

که خیال بارش نــــــــــــدارد...

میشود مرا بغـــــــــــــل کنی؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:37
+5
siavash
siavash
یکی از دوستان که مدتی پیش به عنوان مدرس در یکی از دانشگاه ها مشغول به کار شده بود از خاطرات دوران تدریسش نقل میکرد:

سر یکی از کلاس هایم توی دانشگاه ، دختری بود که دو ، سه جلسه اول ،ده دقیقه مانده بود کلاس تموم بشه ، زیپ کوله اش رو میکشید و میگفت :

استاد ! خسته نباشید !!!

البته من هم به شیوه همه استاد های دیگه به درس دادن ادامه میدادم و توجهی نمی کردم!

یه روز اواخر کلاس زیر چشمی میپاییدمش ! به محض این که دستش رفت سمت کوله ، گفتم :

خانوم !!! زیپتو نکش هنوز کارم تموم نشده !!!!!

همه کلاس منفجر شدن از خنده ،

نتیجه این کار این بود که دیگه هیچ وقت سر کلاس بلبل زبونی نکرد!!!!

هیچ وقت هم دیگه با اون کوله ندیدمش توی دانشگاه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+4
ali rad
ali rad
چقدر خوبه ادم یکی

را دوست داشته باشه

نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه

نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه

تنهاست و نه از روی اجبار بلکه

به خاطر اینکه اون شخص

ارزش دوست داشتن رو داره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:55
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گذشت اون وقتایی که آدما همدیگرو دور میزدن،الان دیگه از روی هم ردمیشن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:44
+4
ramin
ramin
از من به شما نصیحت: کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ