mah3a
تنهاي يعني صبح آخرين 5شنبه ی
سال و بدون اس ام اس اوني که ميخواي بيدار شي ...
benyamin
می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری
فکرشو بکن…
اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .
*elnaz* *
همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی وای از اون روزی که خودش بشه درد دلت . . .
parnian
دارم ميميرم :: اين مال الان نيست؛ مال وقتيه كه قراره بميرم! زودتر نوشتم كه اگه اونوقت نشد بنويسم، نوشته باشمش!
payam
تو درختي پر احساس…….. كه من خرم رو به اون مي بندم
Hossein Behzadi
یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .