یافتن پست: #اون

mah3a
mah3a
تنهاي يعني صبح آخرين 5شنبه ی
سال و بدون اس ام اس اوني که ميخواي بيدار شي ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:14
+2
mah3a
mah3a
سال 90در یک نگاه:

قذافی... روح الله داداشی..... آکادمی موسیقی گوگوش....
نصرتی و شیث ......
اختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاس ســــــــــــــــه هزار میلیاردی
شوشول فرنود...
افتادن اون خــــــانمه از روی صندلی...
پ نَ پ ....
گلدن گلاب.......
استـــــــــــــــــــــــــــیو جابز ......
گلشیفته
[!] و [!] ...
طلا دلار ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکه
اُسکار فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرهادی...
و.....
با همه خوب و بدش گذشت ...
ezafe konam 2ro0oz pish kipe pole man ro ham zadan...v<img src=(" title=":((" />(((((
khoda bekhad tamome dgeeeeeeeeee
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:07
+2
benyamin
benyamin
می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری
فکرشو بکن…
اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .‏
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:03
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی وای از اون روزی که خودش بشه درد دلت . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:19
+4
مهسا
مهسا
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:41
+7
parnian
parnian
دارم ميميرم :: اين مال الان نيست؛ مال وقتيه كه قراره بميرم! زودتر نوشتم كه اگه اونوقت نشد بنويسم، نوشته باشمش!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:39
+2
payam
payam
تو درختي پر احساس…….. كه من خرم رو به اون مي بندم
31 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:24
+1
مهسا
مهسا
به کهولت سن رسیدیم آخرش نفهمیدم اون سوراخ ریز روی بدنه خودکار بیک واسه چی بود؟؟!!{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:19
+6
مهسا
مهسا
به اونی که سیگار میکشه میگن سیگاری، به اونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی . میخواستم بگم اون بنده خدایی که پیپ میکشه چه گناهی کرده آخه؟{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:16
+6
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ