sasan pool
اهل دانشگاهم
رشته ام علافيست
جيبهايم خاليست
...
ramin
خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن
☺SAEED☻
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ اون موقعشم زیادی بوده !!!
☺SAEED☻
هنوز حرف پيرمرد عصابدست را يادم نرفته كه , گفت : مثل عصا باش هزار بار زمين بخور اما...
اجازه نده اوني كه بهت تكيه داده حتي يه بار هم زمين بخوره !!!
فرزاد
سلام به دوستان گلم الهی فداتون بشم شمارمو گذاشتم اگه دوست داشتید زنگ بزنید.09395851641
mah3a
وقتی یه آدم میگه هیچکس منو دوست نداره ، منظورش از هیچکس یک نفر بیشتر نیست . . . همون یه نفری که واسه اون همـــه [!] !
mah3a
به سلامتی اونا که تو چهارشنبه سوری تنها چیزی که برای ترکوندن داشتن ؛بغضشون بود
اِ اِ اِ پس هم کاریم..منم الافم و بیکار و بی پول

1390/12/25 - 16:12البته من ی پست دیگه هم دارم اونم اینه ک بی عارم ...خیلی خیلی زیاد
خوبه موفق باشی همکار





1390/12/25 - 16:13 ( لايک توسط 1 کاربر )You too
1390/12/25 - 16:14tnx
1390/12/25 - 16:15