یافتن پست: #اون

Behdad
Behdad
بازم یه شب جمعه دیگه
به سلامتی اونایی که
تنهایی رو با بودن با هر کسی ترجیح میدن
به سلامتي دلامون كه واسه كسايي تنگ ميشه
كه اصلا نميدونن دل چيه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:31
+4
ronak
ronak
salam{-14-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:31
+7
benyamin
benyamin
باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی : وظیفم نبود، لطف کردم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:28
+7
-1
afsaneh heidari
afsaneh heidari
خداوندا به هرکس که دوست می داری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است و به هرکس که دوست می داری بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:21
+8
شاهین
شاهین
برق رفته بود و بهیاری که برای کمک به زائو آمده بود ناچار شد از دختر سه ساله زائو کمک بگیره.

دخترک سه ساله چراغ قوه را نگه داشت و با چشم های گردشده شاهد تولد برادرش بود.
بهیار بچه را از دوپا گرفت و زد توی پشتش و بچه گریه کرد.
بهیار از دخترک پرسید: راجع به چیزی که دیدی چی فکر می کنی؟
بچه گفت: اون از اول هم نباید می رفت اونجا. دوباره بزن در کونش.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:17
+5
benyamin
benyamin
یادش بخیر وقتی بچه بودیم میرفتیم عید دیدنی خونه فامیلامون آخرش که میخواستیم از اونجا بیاییم منتظر عیدی بودیم اونام نمیدادن ما هم فکر میکردیم شاید یادشون رفته مجبور میشدیم دو سه بار بند کفشمونو باز کنیم تا شاید فرجی بشه{-18-}{-33-}{-32-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:48
+4
-1
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قبول دارین؟کیلو کیکو آلبالو و آناناس و هلو تو یخچال باشه نمیخورین اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده؛دلت میخواد با کلید درش بیاری‏!
{-28-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:35
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
{-7-}
13 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:17
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که حوصله ی کسی رو سر نمیبریم !

یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:03
+6
-1
aB'Bas S
aB'Bas S
اون دكمه لينك پستهاي بيشتر رو بزنيد.پست هاي ما اون زير خفه شد{-31-}{-47-}{-46-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 22:14
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ