یافتن پست: #اون

payam65
payam65
خیلی سخته کسی که عاشقش هستی دنبال بهانه باشه تا ازت جدا شه
سخت تر از اون وقتیه که بفهمی خودت بزرگترین بهانه براش بودی
خیلی سخته..................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:34
+3
قلعه حیوانات

موضوع کتاب: رمان (سیاسی، اجتماعی)
زبان کتاب: فارسی (متن انگلیسی در انتهای کتاب ضمیمه شده است)
نویسنده: جورج اورول

توضیحات
داستان کتاب پیرامون انقلاب گروهی از حیوانات یک مزرعه بر علیه صاحب مزرعه می باشد؛ نویسنده سعی دارد تا دلیل فروپاشی انقلاب های جوامع مختلف را بدون تعصب و به صورت صریح بیان کند، نتیجه گیری که من از این کتاب کردم تو یه جمله خلاصه میشه (( راحت طلبی = اختلاف طبقاتی = نابودی جوامع )) [فایل]
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/12 - 12:46]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:21
+6
Alireza
Alireza
فقط یه ایرانی میتونه گوشی آیفون 4s بخره 1.5 میلیون بعد سیم کارت ایرانسل اونم اعتباری توش بذاره! {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:45
+4
ronak
ronak
..... رجز خوانی مرد{-39-}

به‌ نام خداوند مرد آ فرین که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست نه کار پزشک و پروتز، همین!

نداده مرا عشوه و مکر و ناز نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌درخت و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

تو حرف زنان را از آن گوش گیر و بیرون بده حرفشان را از این

که زن از همان بدو پیدایش‌ات نشسته مداوم تو را در کمین!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:44
+3
Alireza
Alireza
خداوندا !!
چی دیدی در سوسک که به او بال دادی ؟؟
نه واقعا ؟؟ سواله برام ..
در من ندیدی در سوسک دیدی؟{-33-}{-33-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/26 - 12:40]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:39
+3
Alireza
Alireza
من نمیدونم این درس خوندن چی داره که تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد ! {-33-}{-33-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/26 - 12:24]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:23
+5
Behdad
Behdad
هرکس به طریقی دل ما می شکند , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی
آورین ! آورین !




آدم فهمیده ای بود !
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:46
+7
Behdad
Behdad
گاهی با خودم فکر می کردم بد ترین اتفاقی که برای کسی میتونه بیفته چیه که از اون بدتر دیگه نباشه؟

بی کاری ، بی پولی ، اعتیاد ، فقر ، نداری ، بدهکاری ، ورشکستگی ؟

بیماری، بستری شدن ، عمل جراحی و مریضی لاعلاج ؟

جنگ ، انفجار، تصادف،سوختن ، غرق شدن، سقوط از بلندی و قطع عضو ؟

سیل ،صاعقه ، آتش فشان ،زلزله و زیر آوار موندن؟

مرگ دوستان و عزیزان در جوانی و بی کسی؟

گرسنگی ، تشنگی ، دربه دری، تنهایی و غربت؟

دروغ ، فحش و دشنام شنیدن ، تهمت خوردن و بدنامی به ناحقی؟

خیانت ، جنایت، نامردی، دزدی و راهزنی دیدن؟

فراموش شدن، اسارت، زندانی شدن و ...

کمی که فکر می کنم می بینم ؛ همه اینها اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی ممکن است پیش بیاید چیز دور از ذهنی نیست . بسیاری از اون ها جزوه زندگی ما هستند .من حاضرم همه را با هم داشته باشم ولی دوست نمک نشناس و بی معرفت ،بی شخصیت و پست صفت، مکار و حیله گر، نقش باز و هنرپیشه، بی مرام و نامرد نداشته باشم .
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/26 - 11:40]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:39
+6
sasan pool
sasan pool
حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست " خداوند در هر حضوری رازی نهان کرده برای کمال ما . خوش آن روزی که در یابیم راز این حضور را‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:17
+2
امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
در ترول
اعتراف کنید واسه شماها هم اتفاق میفته ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 10:47
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ