یافتن پست: #اون

*elnaz* *
*elnaz* *
آنگاه که خداوند با تو حرف میزند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:41
+2
ronak
ronak
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلموشکستی و رفتی پی کار خـودت
اینا تقصیر توئه اون دل ِ بیمار خودت
دل ِ بیمار خودت….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـره
قلبـمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تـو آزادی

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـــره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تــــو آزادی

میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه
دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دست کم گرفتــم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاست بیابردار ببرش
بیا بردار ببرش….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میـــبره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:31
+8
ebrahim
ebrahim
یه دوس دخترم نداریم که واسه سال نو لباس بخره واسمون بعد با لباسای جدیدم برم جلو دوستام تا بخوام کلاس بذارم که لباسای تنمون دوس دخترم واسم خریده دوستام بگن [!]م به اون سلیقت با این لباس پوشیدنت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:22
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقم چیزی پرسیده که باید به انگلیسی جوابشو میداده.

چند ثانیه طول کشید واون همون طور که داشت فکر می‌کرد با خنده گفت :

....loading, please wait
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:03
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
تو دوران مدرسه هفته آخر عيد كه ميشد همه قول وقسم مي خورديم جمعا نيايم مدرسه!

فردا كه ميشد همه اومده بودن ببينن كي نيومده.

يعني عاشق اون اتحادمون بودم !!!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:00
+1
ronak
ronak
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:52
+4
fowkes
fowkes
یادگاری اونم کجا{-8-}{-8-}{-33-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:24
+6
fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وقت هایی هست که دلم جز به بودنت رضایت نمی دهد...
حالا من از کجا "تو" بیاورم؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:50
+6
ronak
ronak
بچه ها به کسی نگین من امشب میخوام اورانیوم غنی شده بترکونم...{-11-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:49
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ