یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 22:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 15:56
+2
behzadsadeghi
behzadsadeghi
زوج خوشبخت : زن لال ـ مرد کر زوج غریبه : زن کارمند ـ مرد کارمند زوج مبارز : زن با سواد ـ مرد بیسواد زوج با تفاهم : زن زشت ـ مرد زشت زوج شکاک : زن خوشگل ـ مرد خوشتیپ ... زوج بدبخت : زن پولدار ـ مرد بی پول زوج عاقل : زن مجرد ـ مرد مجرد زوج ایده آل :یافت نمی شود ...
آخرین ویرایش توسط behzadsadeghi در [1392/06/15 - 14:05]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:05
+2
behzadsadeghi
behzadsadeghi
تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه! این نیست که با کسی دوست نباشی! این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی! این نیست که کسی باهات حرف نزنه! این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی! این نیست که کسی دوستت نداشته باشه! تنهایی، یه حس درونیه! تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:00
+3
behzadsadeghi
behzadsadeghi
همگان بايد بدانند رويايي ترين لحظات، زمان غلبه سرخي غروب بر تلالو آبي آسمان است. بايد بدانند خون تا ابد سرخ باقي خواهد ماند ولي به محض ناپديدي آبي آسمان همه خوشحال مي شوند، چون لحظاتي بعد باران خواهد آمد!
آخرین ویرایش توسط behzadsadeghi در [1392/06/15 - 13:23]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 13:21
+4
-1
nazli
nazli

حال گیری :پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن ،ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که ،سر به تن دخترای دیگه نباشه !!! پرچم بد جور بالاس


دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 01:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان بدرود من میرم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:50
+2
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:48
+1
-1
nazli
nazli
حکایت آغوشی که سرد شد؛
لبخندی که خشک شد؛
و اشکی که فرو ریخت
حکایت دردهایی که به هیچکس نباید در موردشون چیزی گفت.
حکایت چشمانی که همیشه خیس هستن و باید پنهونشون کنم.
حکایت تمام حرفهای ناگفته ای که باید فرو بدم
حکایت اینهمه غمی که داره روی هم تلنبار میشه و انگار حکمتیه که هیچوقت تموم نشه.
حکایت خشمی که نمیتونم فریادشون کنم.
حکایت بغضی که نمی[!]
حکایت من که باید تنها با این همه مشکل ریز و درشت دست و پنجه نرم کنم.
و مهم تر از همه حکایت تویی که دیگر نمیشناسمت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ترجیح میدم پول سیگاری رو بدم که صادقانه روش نوشته: سرطان زا ؛ تا پول
آبمیوه ای رو که روش به دروغ نوشته: 100% طبیعی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 20:56
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ