یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا یادمه مدرسه اخرین روز مدرسه یه اسپیكر بزرگ بردم مدرسه سر كلاس دبیر زیست آمادش كردم. طبق معمول داشت نصایح آخر سالو میگفت منم اسپیكرو روشن كردم....... حالا: هله دان دانه هله دان دانه دان دان دانه دبیر داشت دفترشو گاز میزد مام صندلیا رو. خدا خیرش بده اسپیكرو كه نگرفت هیچ كلیم وسط كلاس رقصیدیم
من:D
بچه ها:)))))))))
معلم:{)
امید جهان<img src=(" title=":((" />((((((
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 16:07
+2
saeed
saeed
من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم...
نام مرا گذاشتند با جنبه. بی آنکه بدانند. خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ چیز بدتر از شماره‌هایی نیست که تو گوشیت سیو می‌مونند
فقط برای اینکه
اگه یه روزی دوباره تلفنت زنگ خورد، بدونی که نباید جواب بدی !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:42
nanaz
nanaz
زمان گذشت بدون توجه به چیزهای کوچکی که کم هم نبودند
چیزهای کوچکی که حداقل می توانستند تحمل کردن زندگی را آسان تر کنند
گاهی فرصت نبود
گاهی حوصله
و من خیلی دیر این را فهمیدم
خیلی دیر
هر چند که شاید هنوز هم پشت این همه سیاهی
کسی ، چیزی پیدا شود که نام من را از یاد نبرده باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:37
+3
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 14:16
+2
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 14:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ