♥ نگار ♥
نمیشه کارگردان زندگی بیاد بگه:
کـــــــــــات
بچه ها خسته نباشین پلان بدبختی عالی بود!
حالا بریم سر پلان خوشبختی!!!
behzadsadeghi
lموبایل عزیز: من تو را پرت میکنم لهت میکنم به تو فحش میدهم با مشت روی صفحه ات می کوبم.. تو را گم می کنم! اما یک لحظه بدون تو دوام نمی آورم! به افتخار همه موبایلا از همه ببشتر ضربه میبینند ولی همیشه با ادمند!
AmiR
کاش میشدش برمیگشتم به دوسال پیش
الان رفتش تو شیش ما رفتنش
تنها تر از همیشه شدم
هی میشنم پای مشروب و قلیون تا شاید فراموشش کنم
ولی نمیشه لعنتیو فراموشش کنم
حتی با یکی دوست شدم که خیلی از اون سر تره ولی
همش اون میادش تو فکرم
انگار که شده باشه تیکه ای از وجودم
هنوز تو اخرین سری که باهاش حرف زدم حرفای که گفت و تن صداش یادم نمیره
بدتر عذابم میدن
عذاب عذاب عذاب
♥ نگار ♥
شماها یادتون نمیاد!
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
پس من هرچقدرم توضیح بدم فایده ای نداره!
behzadsadeghi
یکی داشته تعریف می کرده...... افتادم توی دریا... می خواستم با شنا خودم رو نجات بدم.. که یهو یه کوسه افتاد دنبال من.... من بدو ..کوسه بدو.... من بدو ..کوسه بدو... یهو.. از یه درخت رفتم بالا... بهش می گن آخه توی دریا که درخت نیست....!!! میگه ..چرا نمی فهمی..مجبورم بودم.