یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیشه کارگردان زندگی بیاد بگه:

کـــــــــــات

بچه ها خسته نباشین پلان بدبختی عالی بود!

حالا بریم سر پلان خوشبختی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:17
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:13
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 13:51
+2
behzadsadeghi
behzadsadeghi
lموبایل عزیز: من تو را پرت میکنم لهت میکنم به تو فحش میدهم با مشت روی صفحه ات می کوبم.. تو را گم می کنم! اما یک لحظه بدون تو دوام نمی آورم! به افتخار همه موبایلا از همه ببشتر ضربه میبینند ولی همیشه با ادمند!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 01:16
+5
AmiR
AmiR
کاش میشدش برمیگشتم به دوسال پیش
الان رفتش تو شیش ما رفتنش
تنها تر از همیشه شدم
هی میشنم پای مشروب و قلیون تا شاید فراموشش کنم
ولی نمیشه لعنتیو فراموشش کنم
حتی با یکی دوست شدم که خیلی از اون سر تره ولی
همش اون میادش تو فکرم
انگار که شده باشه تیکه ای از وجودم

هنوز تو اخرین سری که باهاش حرف زدم حرفای که گفت و تن صداش یادم نمیره
بدتر عذابم میدن
عذاب عذاب عذاب
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 23:36
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
شما هم بچه بودین کلی تلاش میکردین تا کیلید برقو در حالت تعادل قرار بدین طوری که نه خاموش باشه نه روشن... یا فقط من این کارو میکردم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماها یادتون نمیاد!
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
پس من هرچقدرم توضیح بدم فایده ای نداره!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:59
+4
behzadsadeghi
behzadsadeghi
یکی داشته تعریف می کرده...... افتادم توی دریا... می خواستم با شنا خودم رو نجات بدم.. که یهو یه کوسه افتاد دنبال من.... من بدو ..کوسه بدو.... من بدو ..کوسه بدو... یهو.. از یه درخت رفتم بالا... بهش می گن آخه توی دریا که درخت نیست....!!! میگه ..چرا نمی فهمی..مجبورم بودم.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:41
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 16:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ