یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادم میاد بچه بودم تو مهمونی سر سفره غذا، نوشابه خورده بودم بعد از دماغم اومده بود بیرون، بعد همه حالشون

بد شد منم که دماغم داشت میسوخت با مشت کوبیدم سر زمین! مشتم خورد سر قاشق، قاشق پرت شد طرف

دهن بابابزرگم دندون مصنوعیش شکست یکی از دندوناش افتاد تو غذا!! دیگه همه پراکنده شدن کسی غذا

نخورد!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان :برو ببین گلها خشک نشدن؟
من :نه بابا دیشب بهشون اب دادم
مامان :به گلها هرروز باید اب داد
من :نه اتفاقا میپوسن
مامان :نمیپوسن برو بهشون اب بده
من :حالا بعدا
مامان :میشه بری ۲دقیقه گمشی؟ منو بابات میخوایم خصوصی حرف بزنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونستید تو بهم زدنای ایرانی کلی بای ردو بدل میشه؟

مثال:

+ دیگه نمیخوام ببینمت شناختمت بای

+ باشه هرطور راحتی بای

+ هر طور راحتم؟ برو با همون دختر خاله اکبیریت نامرد بای

+ آره لیاقتت همینه بای

+ دیگه اس نده بای

+ باشه بای

بای و درد،بای و مرگ،خو مثل عادم بهم بزنید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادرم از قبیله ء سبز نجابت بود
و با زبان مردم بهشت سخن می گفت
شالی از ابریشم ایمان به سر داشت
قلبش به عرش خدا می ماند
که به اندازه ء حقیقت خدا بزرگ بود
و من صدای خدا را
از ضربان قلب او می شنیدم
و بی آن که کسی بداند
خدا در خانه ء ما بود
و بی آن که کسی بداند
آفتاب ازمشرق صدای مادر من طلوع می کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﯾﺸﺐ ﻣﻬﻤﻮن داﺷﺘﯿﻢ
ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺗﻌﺎرف ﮐﺮدﯾﻢ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﺷﻤﺎ ﺣﻖ ﭘﺪری ﺑﻪ ﮔﺮدن ﻣﺎ دارﯾﺪ
ﻋﺎﻗﺎ ﮐﻠﯿﺪ ﮐﺮده ﺑﻮد ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻫﻮا ﺧﻨﮏ ﺷﺪه اﺟﺎزه ﺑﺪﯾﺪ ﮐﻮﻟﺮو ﺧﺎﻣﻮش ﮐﻨﻢ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:18
+2
nanaz
nanaz
تمام بدبختی من سر کمی غرور است!
اگر آن یکذره را داشتم....
اینطور قد خم نمیکردم بخاطر تو!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 12:45
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تشـــــبیه دهـانت نتـوان کرد به غنچه                                                        
 هرگز نبود غنچه بدیــن تنگ دهانی
صد بار بگفتی که دهم زان دهنت کام                                                        
 چون سوسن آزاده چرا جمله زبانی                                                  
(حافظ)

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 01:03
+4
xroyal54
xroyal54
ینی با اون شدتی که مامانم موقع ماشین روندن من آیت الکرسی میخونه!
عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:32
+10
behzad
behzad
فکر کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر ازماست!!!!



بدبختا هرجا نگاه کنن قیافه طرفشون رو میبینن
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:07
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ