یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 23:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قانون دوم نیوتن(پایستگی عشق):عشق در پسران هرگز از بین نمیرود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال میابد.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شعری زیبا از مهرداد اوستا :

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم
شکستی و نشکستم، بُ[!] و نبریدم

اگر ز خلق ملامت، و گر ز کرده ندامت
کشیدم از تو کشیدم، شنیدم از تو شنیدم

کی ام، شکوفه اشکی که در هوای تو هر شب
ز چشم ناله شکفتم، به روی شکوه دویدم

مرا نصیب غم آمد، به شادی همه عالم
چرا که از همه عالم، محبت تو گزیدم

چو شمع خنده نکردی، مگر به روز سیاهم
چو بخت جلوه نکردی، مگر ز موی سپیدم

بجز وفا و عنایت، نماند در همه عالم
ندامتی که نبردم، ملامتی که ندیدم

نبود از تو گریزی چنین که بار غم دل
ز دست شکوه گرفتم، بدوش ناله کشیدم

جوانی ام به سمند شتاب می شد و از پی
چو گرد در قدم او، دویدم و نرسیدم

به روی بخت ز دیده، ز چهر عمر به گردون
گهی چو اشک نشستم، گهی چو رنگ پریدم

وفا نکردی و کردم، بسر نبردی و بردم
ثبات عهد مرا دیدی ای فروغ امیدم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ـ دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه
ـ دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه
ـ دوست یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه
ـ دوست یعنی تنهایی هام رو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش
ـ دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش و حساب و کتاب
ـ دوست یعنی من از بودنت مفتخر و سربلندم نه سر به زیر و شرمنده

ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم ولی ادعا می کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم
این تقدیم به شما دوستای گلم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 22:02
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دلم از نرگس بیمار تو  بیمارتر است
چاره کن  دردکسی کز همه ناچارتر است
من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن
که زمژگان سیاه تونگون سارتر است
گر توام وعده ی دیدار ندادی امشب
پس چرا دیده ی من از همه بیدارتر است
هر گرفتار که در بند تو می نالد زار می برد
حسرت صیدی که گرفتار تر است
عقل پرسید که دشوارتراز مردن چیست
عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:50
+5
behzad
behzad
انقد از این آهنگا بدم میاد که اولش یکی با صـدای لوله اگزوز خاور میگه :

اَرِنجمـــــــــنت بــــــــــــــای هوشنگ یخچال ساز
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر


با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر


تکرار شو حوالی دستان خسته ام


شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حس خوبیه به خودت میای میبینی به کسی که خردت کرده وبدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی. اما اون داره از بی تو بودن میمیره
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر میخواهید جذاب ترین داماد سال شوید موارد زیر را ب خاطر بسپارید:
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
آخه کی ب تو دختر میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدبخت چ با ذوق و شوقم اومد پایین...



این نگاهت چ معنی داره الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان لایک نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واه واه واه چ عقده ایین مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!والا.)))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:00
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ