یافتن پست: #بد

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
چه فرقی میکند چند شنبه است ؟

من سکوتم خیس : از آواز این بی نامها است .

پوسیدم از اضطراب برگشت : در میان ازدحام خوابها : در این برهوت بیم زوال ندارم : مخشوش

و محصور لحظه : تنها مانده ام .

و اکنون اقرار میکنم که تنهای تنهایم .

اینجا پنجره ها تنها رو به دلهره نیستی باز هستند : نیستی تا ببینی : از درد میلرزند .

از وسوسه رفتن لبریزم : محجورم : کاش بودی تا بنگری چه رنجورم : در ذهن این تشویش ها

بارور شدم : دارم به ویرانی اعتیاد پیدا میکنم : ملول و آزرده به دیداری دوباره می اندیشم .

از این منظر : از این تصویر : از این گریه .

خنده هایم بر لبم فرارند : بی اعتبارند : خوشی هایم اگر باشند ناپایدارند : وای اگر نباشی !!!

نبض لحظه هایم نخواهد زد : باور ندارم در این زمین هرز بروم .

در حال سقوطم پیوسته : اما با حالی پریشان به انکار ویرانیم به پا می خیزم .

کجا رفتند دقایقی که جزبمان میکرد ؟ گیجم : گنگم : تاول جامانده بر ذهن زمانم .

متورم و مت[!] و باد کرده ام : ای آئینه : ای آئینه نقاب از چهره ام بر دار و آئینه چه وقیهانه فارغ از

کشمکش نفسهای پر اضطرابم : دیوانه وار ترک میخورد .

من در گیرودار این بهت سرسام گرفتم : رو به مقصدی نامعلوم تحلیل میروم .

در هاله ای از بی سرانجامی تاریک میشوم : من به واقعیت فاصله نزدیک میشوم .

و در امتداد نازکها : باریک میشوم .

محصور شدم : چاره ای نداشتم : نقبی زدم به شعر : به قافیه : به عشق .

هرچند اهل طغیان نیستم : چون موج !!! وای ... این همه واژه مظلوم : حرفهایم برای تو نامفهوم .

درگیرودار این فراموشی : خط تابش چشمم عاقبت خاموشی است .

دردهایم را پایانی نیست و حرفهایم را همچنین .

بی انتها است : کسی چه میداند شاید تا به ابد .

خمیازه ای بکش : بخواب : تا نبینی وحشت و کابوس بی داریم را در انعکاس درد .

التماس یک مرد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/28 - 00:26
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 23:55
+5
xroyal54
xroyal54
هیچ خريَ آآدم نیــــــســــت.....امــــــــــآ بــعضـی آدمــــــــآ خیـلـــــــی خـــرن!


فـــکـــر کــنــم خـــــــــدآآ نـــیمــه گــــمــ شـــدِه مــــنو تـــــــــقــسیم کــردِه

تــــو وجود همـــــــــــــــــــه....!!

لــــــــآمـــــصـــــــب هر کیـــــــو میـــــــــبیـــــــنم.....

بـــــــــهش یـــــه حــــــــس عـــــجـــــــبـــــی دااااآاارم.........!!

وآآآالــــــــــــــاآااا ...............!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 21:28
+7
xroyal54
xroyal54
این بار اگر زن زیبارویی را دیدید..
جای شماره به او امنیت بدهید.
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
نه به مقصد مورد نظرتان.. بگذارید زن ایرانی وقتی مرد ایرانی را در کوچه خلوت می بیند
احساس امنیت کند نه ترس..
بیایید فارغ از جنسیت..
کمی مرد باشید
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 19:27
+8
xroyal54
xroyal54
حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه،
وقتی ازش جدا میشی :پیام بده
عزیزدلم رسید؟
قشنگه :یهوبغلت کنه،
یهو.. توی جمع.. درگوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست.
ازت حمایت کنه..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 19:24
+9
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

شماره کفشت را بفرست تا بزنم رو پیشونیم تا همه بدونند خاک پاتیم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 18:01
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 16:00
+2
xroyal54
xroyal54
بابا بچه ها مرام داشته باشين حداقل عضو ميشيد لايك كنيد
اينجا خووونه خوودتونه دگ....
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 15:29
+12
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
43 دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 14:17
+3
saman
saman

قهوه ای تلخ بدون فال


نخی سیگار بدون آتش


موســـیقی بدون ترانه


شــاعری بدون شــعر


و من پشت میزی دو نفره بدون تو...


فرقی بین ما نیست...


همگی ما چیزی کم داریم!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 13:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ