یافتن پست: #بد

mina
mina
ﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷﻢ !!
ﺩﯾﮕﺮ ﻧﻪ ﺣﺮﺹ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﻧﻪ ﻫﺮﺍﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ .....
ﻫﺮﮐﺲ ﻣﺮﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ...
ﻫﻤﯿﻦ!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 18:32
+5
mina
mina
ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻗـــــﻬﺮﻱ ..
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﮐﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺗﻦ ﻭ ﺑﺪﻧﺖ ﻣﻴﻠﺮﺯﻩ !
ﺍﺯ ﻋﺸﻖ .. ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ .
ﭼﻮﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﺍﻭﻭﻧﻪ ..
ﺑﻌﺪ ﮐﻪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﺍﻭﻥ ﻧﻴﺴﺖ ..
ﺧﻴﻠﻲ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻣﻴﺸﻲ !!
ﻭﻟﻲ ﻏﺮﻭﺭ ﻟﻌﻨﺘﻲ ﻭ ﺣﺮﻓﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﺷﻨﻴﺪﻱ ﺭﻭﺯ ﺁﺧﺮ ..
ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ ..
ﻣﻨﺘــــــــﻈﺮﻱ ﺍﻭﻥ ﺍﻭﻝ ﺑﻴﺎﺩ ﺳﻤﺘﺖ !!
ﺍﻭﻧﻢ ﻧﻤﻴﺎﺩ .. ﺗﻮﺍﻡ ﻧﻤﻴﺮﻱ ...
ﮔــــــﺎﻫﯽ ......
ﻳﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺗﻮ ﺍﻭﺟـــﺶ ...
ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺭﺍﺣﺘﻲ ﺗـــــــﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ ..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 18:09
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
11 دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:56
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هدف دخترا برای حضور در اماکن مختلف! . . دانشگاه:پیدا کردن شوهر شبهای قدر:پیدا کردن شوهر شبهای احیا:پیدا کردن شوهر مترو:پیدا کردن شوهر اموزش رانندگی:پیدا کردن شوهر سیزده بدر:پیدا کردن شوهر فیس بوک:پیدا کردن شوهر خوندن کامنتهای این پست تا آخر:پیدا کردن شوهر {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:46
+4
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
27 دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:37
+3
nanaz
nanaz
در CARLO

“بلد نيستم مثل خيليا وقتي ناراحتم از دست كسي همه بديهايي كه در حقم كرده از روز ازل و بزنم تو روش بلد نيستم منت محبتهام و بذارم سر كسي كه با بي مهري آزارم ميده بلد نيستم پشت كسي حرف بزنم و بعد به خاطر منافعم جلوش دولا راست بشم بلد نيستم واسه دردام دنبال همدرد بگردم بلد نيستم از كسي گله كنم فقط بلدم فاصله بگيرم از همه وتنها و تنها تر شم ...”

دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:45
+5
xroyal54
xroyal54
همه چیز و همه کس را دوست بدار، اما به هیچ کس و هیچ چیز دل نسپار.
آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستینها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است
" امام علی (ع)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:26
+5
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:23
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

داشتم توی جاده راه می رفتم که چشمم به یه تابلو که روش نوشته بود : دوست داشتن دل میخواد ، نه دلیل خورد ، حالا از ته دل دوست دارم ، بدون هیچ دلیلی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:36
+1
nanaz
nanaz
درد دارد وقتی دلت برایش تنگ می شود
میخواهی حرف های دلت را برایش بگویی
بگی که چقد در نبودش سختی کشیدی
اما یا جوابت را نمی دهد
یا مثل غریبه ها باهات حرف میزنه
طوری که سکوت دردناک رو به حرف زدن باهاش ترجیح بدی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 14:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ