یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
موسیقی عجیبی ست مرگ.

بلند می شوی

و چنان آرام و نرم می رقصی

که دیگر هیچکس تو را نمی بیند



گروس عبدالملکیان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
╦==╦==╦==╦==╦
هر چه موهایت بلندتر...
عمر من بلندتر است
گیسوان آشفته روی شانه هایت
تابلویی از سیاه قلم و مرکب چینی و پرهای چلچله هاست
که به آن دعاهایی از اسماء الهی می بندم
می دانی چرا در نوازش و پرستش موهایت جاودانه می شوم ؟
چون قصه ی عشق ما از اولین تا آخرین سطر
درآن نقش بسته است
موهایت دفتر خاطرات ماست
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄♥
▄▀♥
▄ ♥
پس نگذار کسی آن را بدزدد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست بدار کسی را که دوستت دارد حتی اگر غلام درگاهت باشد
دوست مدار کسی را که دوستت ندارد حتی اگر سلطان قلبت باشد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس داشتن بد نیست ......

عاشق شدن خیلی هم خوبه ........

ولی وقتی عاشق شدی بگی نگی خجالت میکشی ....

اسم عشقت که میاد لپات سرخ میشه ... سرت میاد پایین ....

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر واقعا عاشقش باشی ، زمانی که در کنارش راه می روید احساس غرور می کنید .

اگر واقعا عاشقش باشی ، تحمل دوری اش برایتان سخت و دشوار است .

اگر واقعا عاشقش باشی ، حتی تصور بدون او زیستن برایتان دشوا ر است .

اگر واقعا عاشقش باشی ، شیرین ترین لحظات عمرتان لحظاتی است که با او گذرانده اید
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم بدونم اونهایی که همزمان با خیابانی امتحان گزارشگری دادن و رد شدن چطوری بودن؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:18
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

مخاطب خاص  {-35-}

گریه کردم تا بدونی زندگی بی غم نمیشه / اگه دستامو بگیری از غرورت کم نمیشه .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 19:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شیطونه میگه دیگه با هیچ پسری دوست نشما...!! ولی ایمان من قوی تر از اونیه که گول شیطون رو بخوره....
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید باور کنیم
تنهایی
تلخ ‌ترین بلای بودن نیست
چیزهای بدتری هم هست،
روزهای خسته‌ای
که در خلوت خانه پیر می‌شوی
و سال‌هایی
که ثانیه به ثانیه از سر گذشته است
تازه
تازه پی می‌بریم
که تنهایی
تلخ ‌ترین بلای بودن نیست
چیزهای بدتری هم هست
..
دیر آمدن!
دیرآمدن!

چارلز بوکوفسکی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بابام میگم خوب ماهی ۴۰هزار تومن یارانه ی منو میخوری به روی خودتم نمیاریااا
برگشته میگه حاضرم ماهی ۴۰۰ تومن بدم ریختتو نبینم !!
فک کنم منو توی زنبیل از روی آب رودخونه برداشتن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:47
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ