یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به فرزنــ ـدانمان در کـــ ـودکی


وقت بیـــ ــشتری برای عروســ ـک بازی بدهـــ ـیم


تا وقتـــ ـی بزرگ شـــدند با ادمـــ ـها بازی نکننـــ ـد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به راهت ادامه بده.

اگر قرار باشد بایستی و به طرف هر سگی که واق واق می کند

سنگ پرتاب کنی هرگز به مقصد نمی رسی ...///

لارنس استرن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:47
+5
ساناز
ساناز
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:39
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو جهنم 20 تاپسر میارن میگن باید به تك تكشون "وفاداری" یاد بدی
من كه رفتم تــــــــــــوبه كنم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونه رو بدیم درست کنن !
یارووپ تلفنو زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یا نه ؛ تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت !!!
من :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:27
+5
nanaz
nanaz
در CARLO
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
” ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ”
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،
ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ…
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:24
+8
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
نور جان در ظلمت آباد بدن گم کرده ام

آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام

وحدت از یاد دوئی اندوه کثرت میکند

در وطن ز اندیشه غربت وطن گم کرده ام

چون نم اشکی که از مژگان فرو ریزد به خاک

خویش را در نقش پای خویشتن گم کرده ام

از زبان دیگران درد و دلم باید شنید

کز ضعیفی هاچو نی راه سخن گم کرده ام

موج دریا در کنارم از تک و پویم مپرس

آنچه من گم کرده ام نایافتن گم کرده ام

عدل حایل نباشد زندگی موهوم نیست

عالمی را در خیال آن دهن گم کرده ام

تا کجا یا رب وی دوزد گریبان مرا

چون گل اینجا یک جهان دلق کهن گم کرده ام

شوخی پرواز مننگ بهار نازکی است

چون پر طاووس خود را در چمن گم کرده ام

چون نفس از مدعای جست و جو آگه نیم

این قدر دانم که چیزی هست و من گم کرده ام

هیچ جا بیدل سراغ رنگها رفته نیست

صد نگه چون شمع در هر انجمن گم کرده ام
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:18
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:08
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن هر جور حساب کتاب میکنم میبینم نـــــــــــه . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
ادم خیلی توپی هستم بدون من نت به شما نمیچسبه ......
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:03
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
_________3__________
با سلام به همه پاتوقیای گل
شب و روز همتون بخیر
دور جدید نظرسنجی هم شروع میشه اما با تفاوتهای بسیار(با عرض پوزش که دیر شد)
مسابقه بصورتی هست که شما به یک نفر فقط رای میدین و تعداد آرا مشخص کننده برنده مسابقس
اگر رای ها مساوی باشه نظر سنجی 1 روز ادامه پیدا میکنه
پایان مهلت نظر سنجی روز 3شنبه می باشد
لایک و بازنشر هم فراموش نشه
نفر اول: 1 :

@
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥


نفر دوم:2 :


@saeed




  • ♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥ (18 رای و 81.81.. درصد )
  • saeed (4 رای و 18.18.. درصد )
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 14:27
+16

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ