یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد
دادســتان گفت:
صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست ...؟!؟!؟؟
زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :
بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم ،

ولی آدم ها !!!!! بدجـــور زمــینــم زدن ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام: بده موبایلتو ببینم
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم
delete sms
delete video
delete picture
delete music
delete private
delete number
format memory card
من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!
من: |:
بابام: :))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:38
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نگاهم با نگاهت کرد برخورد
خدا مرگت بده حالم به هم خورد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:22
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ملولان همه رفتند درِ خانه ببندیدبر آن عقلِ ملولانه همه جمع بخندیدبه معراج برآیید چو از آل رسولیدرخ ماه ببوسید چو بر بام بلندیدچو او ماه شکافید، شما ابر چراییدچو او چست و ظریفست شما چون هلپندیدملولان به چه رفتید که مردانه در این راهچو فرهاد و چو شداد دمی کوه نکندیدچو مه روی نباشید ز مه روی متابیدچو رنجور نباشید سر خویش مبندیدچنان گشت و چنین گشت چنان راست نیایدمدانید که چونید مدانید که چندیدچو آن چشمه بدیدید چرا آب نگشتیدچو آن خویش بدیدید چرا خویش پسندیدچو در کان نباتید ترش روی چراییدچو در آب حیاتید چرا خشک و نژندیدچنین برمستیزید، ز دولت مگریزیدچه امکان گریز است که در دام کمندیدگرفتار کمندید کز او هیچ امان نیستمپیچید مپیچید بر استیزه مرندیدچو پروانه جانباز بسایید بر این شمعچه موقوف رفیقید چه وابسته بندیداز این شمع بسوزید، دل و جان بفروزیدتن تازه بپوشید چو این کهنه فکندیدز روباه چه ترسید شما شیرنژادیدخر لنگ چرایید چو از پشت سمندیدهمان یار بیاید در دولت بگشایدکه آن یار کلیدست شما جمله کلندیدخموشید که گفتار فروخورد شما راخریدار چو طوطیست شما شکر و قندید

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:08
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تا در طلب گوهر كاني ، كاني ... تا در هوس لقمه ي ناني ،
ناني
اين نكته و رمز اگر بداني داني ... هر چيز كه در جستن آني ، آني..

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 18:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پسرایی که همیشه ته ریش دارن
اینایی که هیچوقت موهاشون بلند نیست
اینایی که صداشون مردونست
اینایی که وقتی ازشون جدا میشی تا یه ساعت دستات بو عطرشونو میده
همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوست دارم!
اینایی که وقتی ازت دلخورن باهات حرف نمیزنن دوست داری محکم بغلشون کنی
اینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب :|
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری
.
.
.
.
.
اینا خیلی دوست داشتنی ین :D
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایران فردوسی است و حماسه.
ایران حافظ است و عشق.
ایران مولوی است و معرفت.
ایران عطار است و عدالت.
ایران خیام است وصداقت.
ایران فرغانی است و حقیقت.
ایران فرخی است و آزادی .
ایران بابک است و قیام.
ایران افشین است و عصیان.
ایران مازیار است و طغیان.
ایران مزدک است و جسارت.
ایران کاوه است و شورش.
ایران آرش است و رهایی.
ایران دار است و سربداران
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ما همه با زندگی معامله میکنیم...!

با خودمان هم معامله میکنیم!

و با کسانی که دوستشان داریم هم...!

اگر نبخشی، نمی بخشم!

خیانت کنی، خیانت می کنم!

بدی کنی، بدی می کنم!

دروغ بگویی، دروغ می گویم!

و اینگونه است که همیشه کوچک می مانیم;

باید بدانیم که با خوب، خوب بودن هنر نیست...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست !

بگذار صادقانه بگویم …

گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !

شما بگردید ! لابد مال شماست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﻣﺎﻩ ﻫﺎ :
ﻓﺮﻭﺩﯾﻦ: ﺷﺮ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ﺯﺷﺖ
ﺧﺮﺩﺍﺩ: ﺑﯽ ﺍﺩﺏ
ﺗﯿﺮ: ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ
ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﺭﻭﺍﻧﯽ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: خنگ،
ﻣﻬﺮ:ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻕ
ﺁﺑﺎﻥ: ﻋﺼﺒﯽ
ﺁﺫﺭ: ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ، ﺟﯿﮕﺮ ، ﺧﻮﺷﮕﻞ ، ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ، ﺟﺬﺍﺏ ، ﺗﻮ ﺩﻝ ﺑﺮﻭ ....
ﺩﯼ : بد
ﺑﻬﻤﻦ : ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻩ
ﺍﺳﻔﻨﺪ: ﭘﺮﺭﻭ

شما کدووومشی؟؟؟

ﻣﺪﯾﻮﻧﯽ ﺍﮔﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻣﻦ ﻣﺘﻮﻟﺪ آذر ﻣﺎﻫﻢ (((((:
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ