یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
همیشه به کسی فکر نکن که بتونی با اون زندگی کنی ، به کسی فکر کن که نتونی بدون اون زندگی کنی . (شکسپیر)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 14:16
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
تا حالا کفشاتو نگاه کردی ؟ دو تا عاشق ، دو همراه که بی هم می میرن ، با هم خاکی میشن ، بدون هم زیر بارون نمیرن ، کاش آدما کمی از کفشاشون یاد بگیرن .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 14:14
+3
sasan pool
sasan pool
دیروز داداشم آمده خونه مون برام کمپوت آناناس اورده گفته میدونم دوست نداری ولی برات آوردم وا کرد خودش خورد{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:41
+4
sasan pool
sasan pool
بلاخره از بیمارستان مرخص شدم. هوررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
12 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:18
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست …


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوب که فکر میکنم می بینم زندگی خیلی هم بد نیست
واقعا مزخرفه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:10
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ممکن است دروغ 1 سال بدود ولی راستی در یک 1 از او جلو خواهد زد : مثل آفریقایی .

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:59
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آنجا که آزادی نیست اگر رای دادن چیزی را تغییر می داد، اجازه نمی دادند که رای بدهید : مارک تواین .

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آنقدر زمین خورده ام که بدانم

برای برخاستن

نه دستی از برون

که همتی از درون

لازم است

حالا اما...

نمی خواهم برخیزم

در سیاهی این شب بی ماه

می خواهم اندکی بیاسایم

فردا

فردا

برمی خیزم

وقتی که فهمیده باشم چرا

زمین خورده ام...



از : فریبا عرب نیا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:49
+4
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:39
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ