محمد رویانیان برای گفتوگو با مسئولان عجمان همچنان به دنبال روادید امارات است.
پس از حرف و حدیثهای فراوان و جلسات متوالی نماینده و مدیر برنامههای محمدرضا خلعتبری شب گذشته عجمانیها در دیداری با مدیر برنامههای این بازیکن اعلام کردند در صورتی که باشگاه پرسپولیس یک میلیون دلار بابت خلعتبری را پرداخت کند آنها مشکلی برای جدایی این بازیکن ندارند.
مدیر برنامههای خلعتبری در این زمینه به فارس گفت: ما در خصوص زمان مشکلی نداریم اما عجمانیها که باید جایگزین خلعتبری را پیدا کنند خیلی دوست دارند که زود تکلیفشان روشن شود. من اینجا اعلام میکنم پس از جلساتی که در یکی دو روز گذشته داشتیم در صورت پرداخت یک میلیون دلار خلعتبری را پرسپولیسی بدانید.
این در شرایطی است که محمد رویانیان به همراه یک نفر قرار است سفری به امارات داشته باشد و علیرغم تلاشهای فراوان هنوز روادید رویانیان برای سفر به امارات و دیدار با عجمانیها نرسیده است.
رویانیان اعلام کرده در صورتی که این روادید صادر شود او فردا عازم امارات خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مشکلات ما مربوط به فصل گذشته است که فقط با ۲۵ جلسه تمرین وارد لیگ برتر شدیم.
خسرو ابراهیمی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن در لیگ برتر اظهار داشت: ما از چهار بازی فقط دو امتیاز گرفتیم که این مسئله بیشتر به مشکلات ما در فصل گذشته مربوط میشود. 12 روز مانده به پایان مسابقات ما مجوز حضور در لیگ برتر را در پلیآف گرفتیم و دیگر بازیکنی برای جذب شدن نمانده بود. دوم اینکه فرصت زیادی هم برای تمرین و آمادهسازی تیم نداشتیم. تیمهای دیگر حدود 75 جلسه تمرین کردند و تیم ما فقط با 25 جلسه تمرین وارد لیگ برتر شد.
مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: این اتفاقات در حالی رخ داد که بازیکنان ما حتی فرصتی هم برای اینکه از نظر روحی و بدنی ریکاوری کنند و خستگی فصل قبل را از تن به در ببرند نداشتند. با همه اینها تیم ما هرچه بیشتر در لیگ برتر بازی میکنیم به هماهنگی بیشتری میرسیم و شرایط بهتری پیدا میکنیم.
ابراهیمی با اشاره به دیدار جمعه با سایپا عنوان کرد: تیم ما اگر به یک پیروزی دست پیدا کند از این شرایط خارج خواهد شد که امیدواریم در همین بازی این اتفاق رخ دهد.
مهاجم باشگاه استقلال گفت: قهرمانی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از رویاهای دوران کودکی من است.
فرهاد مجیدی بر این باور است که رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا به همراه باشگاه استقلال در این فصل میتواند دوران فوتبالی وی را کامل کند. او بر این باور است که این موضوع برای او بسیار بهتر از بازی کردن برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است.
مجیدی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا سه بار برای استقلال گلزنی کرده تا به همراه این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت شود. استقلال که هدایت آن به عهده امیر قلعه نویی است باید در دو دیدار رفت و برگشت با بوریرام تایلند روبهرو شود.
فرهاد مجیدی در سال 1999 به همراه استقلال در فینال جام باشگاههای آسیا شکست خورد ولی در سال 2003 به همراه العین امارات موفق شد این جام را بالای سر ببرد. او میخواهد در فصل جاری به همراه استقلال، سومین جام قهرمانی این باشگاه در تاریخ را به دست آورد.
او در این مورد به AFC گفت: قهرمانی با العین امارات در جام باشگاههای آسیا یکی از بهترین خاطرههای من در طول دوران ورزشیام است اما رسیدن به این عنوان به همراه استقلال میتواند برای من لذتبخشتر باشد. این یکی از رویاهایی است که در دوران فوتبالیام هنوز به آن دست نیافتهام. اگر بتوانم با استقلال به عنوان قهرمانی در آسیا برسم، برایم بسیار بهتر از این خواهد بود که با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو به میدان بروم. استقلال باشگاه شناخته شدهای در آسیا است. ما خیلی قوی هستیم و نتیجههای خوبی هم در مرحلههای قبلی گرفتهایم. بوریرام هم میداند که با تیم قدرتمندی روبهرو خواهد شد ولی ما هم روی این دیدار تمرکز کردهایم زیرا برایمان مهم است که بین چهار تیم پایانی قرار بگیریم.
مجیدی در طول دوران فوتبالی خود به شکل متناوب در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفته است. او در جام جهانی 2006 آلمان نیز از ترکیب تیم انتخابی برانکو ایوانکوویچ هم بیرون ماند. اکنون هم به نظر میرسد موفقیت با استقلال - جایی که او چهارمین دوره حضورش را طی میکند - میتواند بیشتر از هر چیز دیگری او را راضی کند.
استقلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از گروه خود به مرحله بعد صعود کند ولی در فصل جاری و در حالی که با الهلال عربستان و العین امارات همگروه بود، تنها با یک باخت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.
پس از آن، استقلال موفق شد در لیگ داخلی ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و سپس با حساب چهار بر دو الشباب امارات را از پیش رو برداشت.
استقلال برای رویارویی با بوریرام تایلند کار سختی پیش رو دارد زیرا این تیم موفق شد بنیادکار ازبکستان را در مرحله پیش دو بار با شکست روبهرو کند. آنها در مرحله گروهی نیز پس از تیم پر قدرت اف سی سئول به مقام دوم رسیده بودند.
مجیدی در این زمینه هم گفت: فقط یک بار مقابل تیمی از تایلند قرار گرفتهام که آن هم به زمانی برمیگردد که در العین حضور داشتم. نام این تیم ترو ساسانا بود که بسیار هم قدرتمند بود ولی اکنون از بوریرام هیچ اطلاعاتی ندارم. البته پیش از رویارویی با آنها، بازیهای اخیرشان را تماشا خواهیم کرد. بنابراین میتوانیم شیوه بازی آنها را آنالیز کنیم. هیچ گاه تیمی را از پیش بازنده نمیدانیم ولی احساس نمیکنم کار سختی مقابل آنها داشته باشیم.
امیدوارم مقابل آنها به پیروزی رسیده و به مرحله بعد برسیم. دوست دارم در دیدار رفت که در ورزشگاه خانگی ما برگزار میشود و از حمایت هوادارانمان برخوردار هستیم بتوانیم کار صعود را انجام دهیم. لیگ قهرمانان آسیا هر ساله در حال پیشرفت است و تیمهایی که در آن به قهرمانی میرسند از تیمهای بزرگ این قاره هستند. در کل، فوتبال آسیا و به خصوص تیمهای کرهای پیشرفت قابل ملاحظهای داشتهاند. در سال جاری استقلال نماینده ایران در فوتبال آسیا است و میدانیم که میتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
قهرمانی استقلال در لیگ داخلی ایران بدان معنا بود که قلعه نویی به پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ ایران دست یافته است. او پیش از این در سالهای 2006 و 2009 نیز با این تیم قهرمان شده بود. قلعه نویی پس از بازگشت به استقلال در ابتدای سال گذشته با همکاری جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران بار دیگر قهرمان لیگ ایران شد. این مربی در سالهای 2010 و 2011 نیز به همراه سپاهان قهرمانی در لیگ ایران را از آن خود کرده بود.
مجیدی در مورد قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی موفقترین مربی لیگ ایران است. او موفقیتهای زیادی با تیمهای مختلف به دست آورده و در استقلال هم به عنوان بازیکن و هم مربی یک قهرمان به شمار میرود. امیدوارم بتوانیم با مربیگری او عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
معاونت پزشکی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزی گفت: مهدی کریمیان بدون مشکل تمریناتش را آغاز کرد و اگر شرایط خوب پیش برود از هفته ششم میتواند به میدان برود.
رسول صادق در مورد وضعیت سعید دقیقی گفت: مشکل این بازیکن که قبل از دیدار هفته دوم مقابل گسترش فولاد به وجود آمده بود برطرف شده و او از امروز میتواند در تمرینات گروهی شرکت کند. دقیقی از ناحیه کمر و دیسک دچار گرفتگی شده است.
وی در مورد وضعیت انصاریفرد گفت: او در تمرینات دچار کشیدگی عضله پا شده بود اما فیزیوتراپی میکند و مشکل خاصی برای بازی ندارد.
صادق در مورد آخرین شرایط مهدی کریمیان عنوان کرد: مهدی کریمیان تمرینات خود را از روزگذشته آغاز کرده و مشکلش برطرف شده و اگر بتواند در 2-3 روز آینده بدون مشکل تمرین کند حتی میتواند در هفته ششم به میدان برود.
معاونت پزشکی تراکتورسازی در مورد وضعیت میلاد فخرالدینی گفت: این بازیکن فصل قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد و کم کم مشکلش در حال بررسی است. فکر میکنم تا 2 هفته دیگر او را بتوانیم تحویل کادر فنی بدهیم تا در صورت نیاز به میدان برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: علیپور نه من را تهدید کرده و نه حرفی زده اما اگر آقایان کوچکترین آتویی از من داشتند رسوای عالمم میکردند.
امیر قلعه نویی در آستانه دیدار تیمش مقابل داماش در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از بازی مقابل صبا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می دانیم که حریف ما تیم با برنامه است.
وی افزود: چند بازی داماش را آنالیز کردیم و با توجه به آنکه آنها از امتیاز میزبانی استفاده می کنند کار سختی داریم ضمن آنکه بازی در چمن مصنوعی شرایط خاص و سختی های خود را دارد. این هم از شانس استقلال است که در آستانه بازی با نماینده تایلند باید در زمین چمن مصنوعی بازی کند اما در هر صورت ما برای سه امتیاز به مصاف حریف می رویم.
سرمربی تیم استقلال در ادامه در خصوص مصدومان تیم گفت: جمشیدیان، ساموئل و بیک زاده غایبان ما در رشت هستند و به این جمع تیموریان را هم اضافه کنید که با ما نخواهد بود.
وی در خصوص صحبت هایی که علیپور در مورد ممنوع الفعالیت بودن یکی از اطرافیانش به مطرح کرده بود گفت:این شخص قبلا اشتباهاتی داشته ولی من به یک جوان کمک کردم که به جامعه برگردد و دیگر آن اشتباهات را نکرده و توبه کرده است.
قلعه نویی افزود: علیپور نه من را تهدید کرده و نه حرفی به من زده است. برخی از این آقایان دشمن قسم خورده من هستند که اگر کوچکترین مشکلی از من می دیدند نابودم می کردند. اما سوال من این است چطور این آدمها که در اطراف من هستند وقتی عسل و کت و شلوار برای برخی از آقایان می فرستادند مشکلی نداشتند؟! اما حالا که من باج نمی دهم این افراد منشوری هستند و ممنوع الفعالیت هستند و مفسد می شوند؟!
سرمربی تیم استقلال در واکنش به این سوال که گفته می شود وی به خاطر رابطه با برخی از بازیکنان به موفقیت می رسد گفت:اینهایی که این حرف ها را بدون سند و مدرک می زنند را به خدا و به دو دست بریده حضرت ابوالفضل(ع) واگذار می کنم.
وی تاکید کرد:آقایان بروند قصه توپ های آل اشپرت را دربیاورند و ببینند چه کسانی پشت این قضیه هستند. نمایندگی این شرکت در امارات است و اگر این برند خوب است چرا یک تیم اماراتی از این برند استفاده نمی کند؟ آقایان اگر می توانند مثل دادکان یک میلیارد بگیرند و توپ پوما را بیاورند.مگر نمی گویند لباس های آقایان خوب است پس چرا مدیر این شرکت در برنامه 90 اعلام کرد لباس های ما درجه 3 و یا 4 است؟
قلعه نویی ادامه داد: در یکی از بازیهای قبل از دیدار سپاهان و استقلال آرش افشین موقعیت صد در صد را خراب کرد اما در بازی با استقلال توپ سخت تر از آن را به گل تبدیل کرد. اگر افشین آن توپ را گل نمی کرد می گفتند او بازیکن فلانی است.حرف من این است که اگر مشکلی با من دارند مردانه رو کنند ولی مطمئن باشید این افراد دشمن قسم خورده من هستند که تا آخر عمر این دشمنی آنها ادامه دارد.
وی در پایان گفت: اگر کوچکترین آتویی داشتند من را رسوای عالم می کردند.این را هم بگویم که اگر بفهمم فرد نزدیک به من روزی خطایی کرده باشد کاری می کنم از 10 کیلومتری من هم رد نشود!
دروازهبان تیم فوتبال استقلال میگوید در زندگی به همه چیز رسیده و تنها آرزویش ظهور آقا امام زمان(عج) است.
سید مهدی رحمتی در گفت و گویی متفاوت در خصوص زندگی شخصی و فوتبالی خود صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:
*می گویند درون زمین خیلی باهوشی، درست است؟
نه فکر نمی کنم اینگونه باشد. من با توجه به شرایط تیم در پست دروازه بانی بازی می کنم و همه زوایای بازی را از عقب تماشا می کنم.
*چطور است که چند سال خود را در اوج نگه داشتی؟
خیلی عوامل در این موضوع دخیل است. من سالم زندگی می کنم و خانواده و همسرم خیلی مراعات حال من را می کنند. شاید در برخی مواقع از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشم و خیلی مواقع تحت فشار هستم اما آنها به من کمک می کنند. البته داشتن دوستان خوب و مربی خوبی مثل حمید بابازاده در موفقیت من تاثیر دارد. همیشه توکلم به خدا است و دستم را جلوی هیچ بنده ای دراز نمی کنم.
*دوست داری دو پسرت فوتبالیست شوند؟
اصلا. دوست دارم آنها درس بخوانند ولی ورزش را هم برای تفریح دنبال کنند.
* چرا پدران فوتبالیست اجازه این کار را به پسرانشان نمی دهند؟
من خودم در این فوتبال هستم و همه شرایط را می بینم.دوست ندارم همین شرایط برای فرزندانم اتفاق بیفتد.
* اگر برادرت از تو بخواهد که کاری برایش در این فوتبال انجام بدهی چطور؟
من تنها یک خواهر داشتم که در 18 سالگی فوت کرد.
*از فامیلها چطور؟ کمکی در ورزش بخواهند انجام می دهی؟
سعی می کنم حرفی نزنم.چون اگر چیزی بگویم فکر می کنند از روی حسادت است. فقط می توانم برای بچه های خودم تصمیم بگیرم ولی از آنها می خواهم روی درس خود تمرکز کنند و منتظر شانسی باشند که فقط یک بار به در خانه انسان می آید. خدا در هر زندگی فقط یک بار به انسان شانس می دهد که باید از آن نهایت استفاده را ببری.
*قبول داری استعدادها در فوتبال ایران به چشم نمی آیند؟
زمانی که ما جوان تر بودیم همه چیز در تیم های پایه بدون چشمداشت بود. اما حالا شنیده ام برای حضور در یک تیم پایه 10 میلیون هزینه دریافت می شود. دیگر کسی از زمین خاکی معرفی نمی شود. در زمان برانکو 13 بازیکن تیم ملی امید در بزرگسالان حضور داشتند اما حالا چطور؟ یکی دو سال پیش احسان حاج صفی و انصاری فرد به فوتبال ما معرفی شدند اما دیگر خبری نیست. مشکلات زمین، توپ و خیلی مسائل دیگر هم دخیل است و البته هزینه بر. زمانی من در ورزشگاه قیانوری تمرین می کردم که یکی نزد من آمد و گفت فردا ساعت 4 تمرین داریم به فلان زمین بیا، حتی لباس هم به من داد اما حالا دیگر از این کارها خبری نیست.
* اگر مهاجم بودی دوست داشتی به چه گلری گل بزنی؟
من یک مدت مهاجم بودم دیدم حال و حوصله دویدن ندارم گلر شدم! چون خیلی تنبل هستم اما این را هم بگویم بحث گلری و تنبلی متفاوت است. البته دوست داشتم به بوفون گل بزنم.
* خیلی هم شبیه او هستی.
بوفون چهره خیلی زیباتری دارد و من شبیه او نیستم!
*کدام تیم ها را دوست داری؟
یوونتوس و بارسا.
* چرا یوونتوس؟
چون بوفون بازیکن مورد علاقه ام در آن تیم بازی می کند.
* دوست داری پنالتی چه بازیکنی را مهار کنی؟
دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که ممکن نیست اتفاق بیفتد. من از تخیلات خوشم نمی آید.
*دوست داری چه چیزی بخری که پولش را نداری؟
خدا را شکر همه چیز دارم و به فکر خرید چیزی نیستم.
* آرزویت چیست؟
خداراشکر در زندگی به همه چیز رسیدم اما آرزویم ظهور آقا امام زمان(عج) و سلامتی مردم و خانواده و پدر و مادرم است. انسان در زندگی و جامعه چیزهایی را می بیند که به این نتیجه می رسد هیچ چیز جز سلامتی ارزش ندارد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من و علی دایی در زمان بازیگری یک مربی مشترک داشتیم.
دراگان اسکوکیچ در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس گفت: میدانم پرسپولیس باشگاه بزرگ و مهمی در ایران است و تلاش میکنیم که در این بازی پیروز شویم و شانس خودمان را برای پیروزی مقابل این حریف بزرگ امتحان میکنیم. بعد از پیروزی که هفته گذشته به دست آوردیم جو خوبی در تیم ما حاکم شده است اما بازیکنان ما نباید مغرور شوند زیرا ما فقط یک برد داشتهایم و کار دیگری انجام ندادهایم.
سرمربی ملوان در مورد اینکه تصور میکند بتواند پرسپولیس را در آزادی شکست دهد گفت: بله ما همیشه برای پیروزی به میدان میرویم، من یک بار با تیمهای عربستانی، تیم بزرگی مثل استقلال را شکست دادم و میدانم مزه پیروزی مقابل تیمهای بزرگ چیست، این بار میخواهم پرسپولیس را شکست بدهم.
وی در مورد شناختش از علی دایی گفت: من و دایی در زمان بازیگریمان یک مربی مشترک به نام میرسلاو بلاژویچ داشتهایم، میدانم که او چهره سرشناسی در فوتبال ایران است.
دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی با ملوان هیچ مشکلی ندارم و صد درصد آمادهام.
نیلسون کوریا درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی با سایپا سردرد عجیب و شدیدی داشتم که باعث شد شرایط بدنیام خالی شود اما از کادر پزشکی تشکر میکنم که زود به داد من رسید.
وی افزود: برای بازی با ملوان هیچ مشکلی ندارم و صد درصد آمادهام. اگر دایی صلاح دانست در دروازه قرار میگیرم.
وی در پاسخ به سوالی که آیا این مشکل شما به باخت مقابل سایپا ربط دارد یا خیر گفت: نه، چنین چیزی نیست. نمیدانم چه اتفاقی افتاد فقط متوجه شدم که سرم گیج میرود. خوشبختانه با استراحت الان در شرایط نرمالی هستم. باخت مقابل سایپا سخت بود اما ربطی به بیحالی من نداشت. ما خیلی فرصت داشتیم که ساده از دست دادیم و باید در بازیهای بعدی جبران کنیم. نباید میباختیم اما این اتفاق افتاد ولی جای جبران داریم و نباید اجازه دهیم اتفاقات فصل گذشته بیافتد.
اين اعتماد به نفس تورو گه زنان سدر اسلام داشتن قطعا الان قضيه ارث بردن دختر دقيقا برعكس ميشد سهم ارث پسر از ارث پدرنصف دختر ميشد
خوب شد تو هزارو سيصدو نود ودو سال ديرتر دنيا اومدي
خدايا شك----رت