یافتن پست: #بد

nanaz
nanaz
خدیا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده . . .
آمین

.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:23
+6
nanaz
nanaz
در CARLO
دم زندگی گرم یه عمره داره بدون گارنتی مارو سرویس میکنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدری دستش رو روی شونه ی پسرش گذاشت و گفت: منو بزن!پسر با مشت زد زیر چشم باباش!


پدر: کصافط چیکار میکنی؟ من پدرتم


پسر: شما پدر منی و احترامت واجب و هرچی ازم بخوای نه نمیگم


پدر: پس دوس دخدره تو بده من o-O


پسر: دیگه احترامم حدی داره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از روش های مناسب بروز مرض سادیسم!علی الخصوص نسبت به مخاطب خاص!!!!!!!!كه اتفاقا همكلاسیتونم هست!و به طور كاملا شانسی بغل دستتون میشینه!وكاملا اتفاقی با چن تا از دخترای كلاس صمیمی شده اینه:
مداد فشاریتو فشار بده تو مچ پاش!
جواب میده به خدا!رو مخاطب خاص خودم امتحان كردم سركلاس نفشه كشی !داداش رفت هوا!!!!!استادم حذفش كرد!
خودم كه همون اول گفتم مشكوك به ابتلا به مرض سادیسمم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:31
+3
xroyal54
xroyal54

اهـــای پســــــــر ...!
میدانـــی بـــا مـــــن چـــــه کــــردی ...؟!
تــــــــو مــــــــرا کشتــــی ...
بـــــرای خـــــودم ناراحـــــت نیستـــــم ...
بـــــرای دختـــــرت نگرانـــــم ...!

نکنـــــد " تقـــــاص آه مـــــرا " او پـــــس بدهـــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه با هم قهرید اینو بدونید که دنیا دو روزه ... . . . . . . . . پس واسه دو روز ارزش نداره برید منت کشی و آشتی و این حرفا ... همینجوری قهر بمونید و حالشو ببرید ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی از دخترا انقد ماهن که آدم فکر میکنه فردا عید فطره …
یه همچین موجودات بیوتیفول و مهمی هستیم ما !
دخترا پرچمو ول کنید بیاید منو از دست این پسرا نجات بدید !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:07
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

میدانی ...

چقدر برای خدایت چرب زبانی کرده ام تا تو را به من بدهد !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی از آدما “خـوب” نمی بینن !… اما بدتر از اون اینه کــه بعضی آدم ها ، “خوبـی” رو نمی بینن !…
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ها سه بار به یه جک میخندن
.
.

بار اول وقتیه که بقیه شروع میکنن به خندیدن
بار دوم وقتیه که واقعاً میفهمه جک چی بوده
بار سوم وقتیه که میفهمه بار اول بدون اینکه جک رو بفهمه داشته بهش میخندیده!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:03
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ