یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO

اینجا همه باکلاسن
هرکس ۳ تا زبون مختلف بلده
خونه همه تو جردن و شهرک غرب و اون بالاهاست
حتی بالاتر از میدون راه آهن ته ته ۲۰ متری
اینجا اگه عکسی بزارن که عابر پیاده داره از چراغ قرمز رد میشه
همه dislike میزنن و قانون مدار میشن
ولی شاید اون ع[!] مال خودشون باشه
اینجا سرزمین پـَـَـ نــه پـَـَــــ……… هاست
اینجا همه فلسفه بلدن و اکثر آقایون فمنیست میشن
ولی ساعت ۱۰ شب مامانه بگه برو از سوپر مارکت رب گوجه فرنگی بگیر میگه خودت برو
اینجا دختر خوشگلای فوتوشاپی ۱۰۰۰ تا پدر ، مادر، خواهر ، برادر و … داره
ولی اون ساده ها ۳ تا اد لیست دارن که یکیش خواهرشه ۲تای دیگه هم کلاسیش
اینجا پسرا اکثرا بدن سازن یا خواننده……دخترا هم که همه مانکن یا مُدل هستن
همه پول دار با وضعیت های مالی آن چنانی هستند
همه هم همدیگرو دوست دارن و تا میبینن یکی تاراحته یه عالمه واسش دل میسورونن
.


.

.

اینجا بیا تو یونی است همین!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:40
+2
saman
saman
در CARLO

درد و دل یک دختر


دختری هستم به سن سی و سه           فارغ از درس و کلاس و مدرسه


مدرک لیسانس دارم در زبان                   دارم از خود خانه و جا و مکان


مرغم و خواهم زبهر خود خروس              مانده ام در حسرت تاج عروس


مبل واسباب ولوازم هرچه هست          پنکه وسرویس خواب وفرش وتخت


هست موجود وجهازم کامل است           پول نقد و زانتیا هم شامل است


هرچه گوئی هست وتنهاشوی نیست    برسرم گیسو و زلف و موی نیست


ترسم از بی شوهری گردم تلف               بر دهانم آید از اندوه کف


کاش جای این همه پول و پِله             گیر میکرد شوهری توی تله


میشدم عبد و کنیز شوی خود           می نمودم چاره درد موی خود


گیسوانی عاریت چون یال اسب      می نشاندم بر سرم با زور چسب
زلف خود را چون پریشان کردمی       حتم دارم در دلش جا کردمی


آنچنان شوری زخود برپاکنم           تاکه شاید در دلش ماًوا کنم


بارالها تو کرم کن شوی را             خود مرتب میکنم این موی را


 


 هشدار: خانومای عزیز میدونید که قرن بی شوهریه!!


پس دست به کار بشید تا بو ترشیدتون در نیومده

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخاله ام کلاس اول که بود یه چن بار معلمشون از خواب بیدارش کرد، شاکی شد گذاشت رفت بیرون کلاس!.. معلمه ازش پرسید گفت کجا میری!.. گفت میرم یه آبی به صورتم بزنم، تو درستو بده ..
حالا امسال رفته کلاس دوّم..
منتظرم ببینم پیشرفتش در چه حد بوده امسال!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما هارو به ته دیگ ماکارونی قسمتون می دم!!!
وقتی دارین با تلفن صحبت می کنین با خودکار روی هر چیزی
که دم دستتون بود چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین...

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که
بابام در حال صحبت کردن روش عکس اولاغ کشیده رو
کجا ببرم نشون بدم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ
ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ!
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﻭ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ
ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ که ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ!
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ
ﻣﯽ ﺩﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﺎ ﺁﻧﺮﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ
ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ!

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﻕِ ﺧﻮﺏ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ
!
ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ .. ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﮐﺮ
ﺷﺪ
!
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ
...
ﯾﮑﺠﺎ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 15:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مسلمان نیست كسی كه دوست دختر دارد در حالیكه برادر مسلمانش شب بدون دوست دختر سر به روی بالش میگذارد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اغا من فهمیدم GF ارمین 2afm شبا كجاست!
نامرد میره پیش اندی ؛)
كه اندی در وصفش میگه :
اخه بگو بدونم روزا كجایی
نگو به كسی نگو شبا كجایی :)))))

نتیجه میگیریم روزا با ارمینِ
شبا با اندی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺩﺍﻏﻮﻥ
ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻢ
ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﯾﮑﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ ؟؟؟؟
ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﺭﺑﻊ ﺑﻪ ﺩﻭ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺪﻭ ..
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻣﯿﮕﺸﺘﻢ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ |:

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:29
+3
be to che???!!
be to che???!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:18
+6
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا یا
به خوبان عزت داده ای
به بدان ثروت
نكند ما به تماشای جهان آمده ایم...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ