یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 23:28
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 23:16
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

نه با ارزش ... خدایا به من توفیق تلاش در شکست صبر در نومیدی رفتن بی همراه کار بی پاداش فداکاری در سکوت دین بی دنیا عظمت بی نام خدمت بی نان ایمان بی ریا خوبی بی نمود عشق بی هوس تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی انکه دوست بداند روزی کن

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 22:28
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

به تماشا سوگند و به آغاز کلام و به پروازکبوتر از ذهن واژه ای در قفس است حرف هایم ،مثل یک تکه چمن روشن بود. من به آنان گفتم: آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشاید به رفتار شمامی تابد و به آنان گفتم:سنگ آرایش کوهستان نیست همچنان که فلز ،زیوری نیست به اندام کلنگ در کف دست زمین گوهر ناپیدایی است که رسولان همه از تابش آن خیره شدند پی گوهر باشید لحظه ها را به چراگاه رسالت ببرید و من آنان را به صدای قدم پیک بشارت دادم و به نزدیکی روز،و به افزایش رنگ به طنین گل سرخ،پشت پرچین سخن های درشت و به انان گفتم: هر که در حافظه چوب ببیند باغی صورتش در وزش بیشه شور بادی خواهند ماند هر که با مرغ هوا دوست شود خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود آنکه نور از سرانگشت زمان برچیند می گشاید گره پنجره ها را با آه

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 20:38
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تنهایم ، دیشب تمام قاصدکهایی را که در کوله پشتی ام جا داده بودم باد برد

دل تنگم پرپر شد از نبودشان ، دیشب داشتم آسمان را در مشتم می گرفتم که پیرمردی بر نیمکت نشاندم

دیشب از اوج سرما می سوختم و چه بدم من و چه پاک است آرزوهایم . دعایم کن با تمام پروازت باران من
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 20:37
+4
saman
saman
در CARLO

ﻣﺸﻬﺪﯼ : ﻣﺎ ﻗﻄﺐ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ


ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ : ﻣﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ


ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ : ﻣﺎ ﺗﻤﺪﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺯﻣﯿﻨﯿﻢ


ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ : ﻣﺎ ﭘﺎﯾﺘﺨﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻤﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﯿﭻ


آبادانیه: ﻋﺒﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺩ ﺷﯿﺮ ﻧﻔﺖ ﺭﻭ ﺑﺒﻨﺪﭘﻨﺞ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﯿﻨﻢ ﺍﯾﻨﺎ


ﺻﺪﺍﺷﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ{-20-}{-20-}{-20-}{-20-}{-20-}

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:50
+3
saman
saman
در CARLO

ﭼﻪ ﺑﻮﻯ ﺑﺪﻯ ﻣﻴﺎﺩ!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
..


.


.


.


 


.


.


.


.
.
.
ﻧﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﻣﻴﺎﺩ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻧﻤﻴﺎﺩ

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:49
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:39
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:59
+4
saman
saman
در CARLO

خوبی و حسن های زنان و مردان!!


 


بیایید از خانم ها شروع كنیم:

 

*زن ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.*

 

*زن ها وقتی خوشحالند گریه میكنند.*

 

*زن ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه كارهای كوچكی انجام میدهند.*

 

*زن ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی كنند.*

 

*زن ها قدرت این را دارند كه وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.*


*زن ها می دانند چگونه یك وعده شام یا ناهار معمولی را به یك فرصت تبدیل كنند.*

 

*زن ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.*

 

*زن ها می دانند كه چگونه یك دوست بیمار را تیمار كنند.*

 

*زن ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.*

 

*زن ها می دانند چگونه ساعت های متوالی كودكان را سرگرم كنند.*

 

*زن ها صادق و وفادار هستند.*

 

*زن ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.*

 

*زن ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه كار انجام می دهند.*

 

*زن ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتد.*

 

*زن ها می دانند چگونه به یك مرد احساس پادشاه بودن بدهند.*

 

*زن ها دنیا را مكانی شادتر برای زندگی می سازند.*

 


حالا نوبت مردهاست....:

 

*مردان برای حمل اشیاء سنگین و كشتن سوسك و عنكبوتها خوب هستند.!!!*


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/12 - 16:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ