میان دیدن وندیدن،رفتن ونرفتن،چیدن ونچیدن و بودن ونبودن تردید نباید کرد
دیدن افق های روشن رفتن به میهمانی گنجشک ها
چیدن شکوفه ها وبهار نارنج ها همه بهانه برای بودن است
وماندن بدون تردید گنجشک ها فردا وفردا ها قصه ها وحرف ها برای ما دارند
پنجره را بگشا به دریا وبه خورشید بنگر دعای سبزم ارزانی نگاهت باد
اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت
این منم چون گل یاس نشستم سر راهت
تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم
اگه من نمردم از عشق تو بدون که روسیاهم
اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده
تو بگو کدام عاشق رنج دوری ندیده اگه عاشقی گناهه
ما همه غرق گناهیم میون این همه آدم یه غریب و بی پناهیم
تو ببین به جرمه عشقت پره پروازمو بستند تو ندیدی منه مغرور چه بی صدا شکستم
آسیه جون الان دیدم من ...یذره سایت برام بد باز میشه منم کم میام.من خودمو لو دادم......
1392/05/13 - 09:04divoOne metode khebasato bayad yadet bedam pas
)
1392/05/13 - 09:531111
1392/05/13 - 19:36 ( لايک توسط 1 کاربر )asiye eshghe man
1392/05/14 - 00:22 ( لايک توسط 1 کاربر )فدايي داري مهساجونم اونم قطعاخودمم اوووووووووووم ماچ
1392/05/14 - 10:06 ( لايک توسط 1 کاربر )علي فدامدات