یافتن پست: #بد

saeed
saeed
تو آن باران تند بی قراری که راهی غیر باریدن نداری ، نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها نباری.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 21:31
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 20:45
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@asalam

من نمیدونم این کیه که نیومده منو ایگنور کرده {-10-}

فوش بدم ؟
39 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 18:17
+6
roya
roya
تو دور می شوی و من در همین دور می مانم


… پشیمان که شدی برنگرد ، لاشه ی یک دل که دیدن ندارد !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 17:50
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi




  • ﺩﺧﺘﺮ : ﻋﺸﻘﻢ ﺷﺮﻁ ﺑﻨﺪﯼ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟ ﭘﺴﺮ : ﺑﺎﺷﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ... ﺑﮑﻨﯿﻢ... ﺩﺧﺘﺮ : ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯽ 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﻤﻮﻧﯽ ... ﭘﺴﺮ : ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ... ﺩﺧﺘﺮ : ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ .. 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻋﺸﻘﺶ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ... 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﺩﺧﺘﺮ .. ﺩﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽﮐﻨﻪ ... ﺩﺍﺧﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻪ ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﺒﻞ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﻭ ﺭﻭﺵ ﯾﻪ ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﻫﺴﺖ ... ﯾﺎﺩﺩﺍﺷﺖ : 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﯼ ... ﯾﻪﻋﻤﺮ ﻫﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺑﻤﻮﻧﯽ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ... ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ






1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 17:28
+4
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/30 - 17:15]
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 17:13
+5
alifabregas
ميدونى چى بيشترازهمه آدمو داغون ميكنه:
اين كه هركارى درتوانت هست براش انجام بدى آخرش برگرده بگه:مگه من ازت خواستم؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 16:22 توسط SMS
+2
saman
saman
در CARLO
خانومای عزیز :
 وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن ، حتما انجامش میدن …
 نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوری کنین !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 13:05
+5
saman
saman
در CARLO
این طرح زوج و فرد ترافیکم قصه شده ها ,

بدبختی هم پورشم زوجه , هم بنزم .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 13:01
+5
saman
saman
در CARLO

توجـــــه کردین هـــر وقت همه خـــوابند و میـــــخواید کاری رو بـــی سر و صدا انجام بدهید

حتـــــــی ماهی توی آکواریوم هم مثـــل فیل نعره می کشــــــــــــه؟


دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 10:54
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ